Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@03:39:13 GMT

جانشین شجاع در پرسپولیس مشخص شد + عکس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۲۲۲

جانشین شجاع در پرسپولیس مشخص شد + عکس

تیم پرسپولیس پس از جدایی شجاع خلیل زاده با کمبود مدافع روی نیمکتش مواجه شده و باتوجه به اتمام سهمیه لیگ برتر، کار سختی برای پوشش این ضعف خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، آن ها اکنون به جز سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان که مدافعان اصلی محسوب می‌شوند، تنها یک مدافع وسط تخصصی دارند که در این سال ها اغلب نیمکت و سکونشین بوده یعنی احسان حسینی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان حسینی ۲۲ ساله در سه سال اخیر عضو تیم پرسپولیس بوده اما تنها پنج بازی را انجام داده است. با این حال نکته جالب این است که حسینی ۷ جام در تورنمنت های مختلف به دست آورده و شاید حالا جدایی عناصر دفاعی سرخپوشان سبب شود تا شانس به او رو کرده و بتواند تعداد بازی بیشتری را انجام دهد و خود را به فوتبال ایران معرفی کند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری شجاع خلیل زاده پرسپولیس احسان حسینی تابناک ورزشی علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی کشورش را یافته، اکنون چشم به دیدارهای باقیمانده و رسیدن به قهرمانی دیگری با این تیم برای جشن با پرچم کشورش را در ذهن مرور می‌کند.

گولسیانی که هفت سال پیش به عنوان بازیکنی 26 ساله پا به لیگ ایران گذاشت، اکنون جشن تولد 33 سالگی‌اش را در پرسپولیس برپا کرده است. او در شرایطی جشن تولد خود را برگزار خواهد کرد که فردا به همراه تیمش مقابل نساجی قائمشهر به عنوان یکی از تیم‌هایی که در آن سابقه بازی دارد، قرار خواهد گرفت.

گولسیانی دومین تجربه فوتبالی خود در لیگ برتر ایران را در نساجی و 6 فصل قبل‌تر دنبال کرده بود. او بعد از تجربه حضور در ذوب آهن راهی نساجی و قائمشهر شد و یک فصل در جمع سرخپوشان کار را دنبال کرد و در ادامه با پیشنهاد سپاهان راهی اصفهان و در نهایت نیز اکنون پیراهن شماره 30 پرسپولیس را بر تن کرده است.

مدافع گرجستانی و گلزن پرسپولیس در دوره حضور در نساجی نیز در گلزنی موفق عمل کرده بود و طی 22 بازی برای این تیم 5 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده بود. اکنون باشگاه پرسپولیس در آستانه جدال با نساجی، با انتشار طرحی از مدافع گرجستانی خود، سالروز تولد گولسیانی را به وی تبریک گرفته است و باید دید این بازیکن در جدال حساس فردا چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!
  • شکایت پرسپولیس از استوری جنجالی مدافع سپاهان
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی