Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:21:33 GMT

آذری: کلاهی برای پرسپولیس و استقلال نبافته‌ام

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۴۹۰

آذری: کلاهی برای پرسپولیس و استقلال نبافته‌ام

«سعید آذری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، در خصوص اینکه در صفحه اجتماعی خود ۲ پست در مورد پرسپولیس و استقلال منتشر کرد و همین موضوع شائبه حضورش در یکی از این ۲ باشگاه را تقویت کرد، اظهار داشت: به عنوان یک عضو از خانواده فوتبال وقتی مساله‌ای ببینم که حق باشد، حق را می‌گویم.

وی ادامه داد: به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان جایگاه خودم را در فوتبال ایران دارم و به فولادی بودن خودم هم افتخار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: برای مدیریت ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال کلاهی نبافته‌ام و از جایگاهی که در فوتبال ایران دارم رضایت کامل دارم.

آذری در پایان گفت: اگر قرار باشد روزی به یکی از ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال خدمت کنم، ترجیح می‌دهم شرایط طوری شود که همزمان به هر ۲ باشگاه و البته فوتبال ایران کمک کنم. یک جایی مثل فدراسیون فوتبال یا جایی که بشود به همه فوتبال ایران خدمت کرد.

برچسب‌ها سعید آذری باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان باشگاه استقلال اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید آذری باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان باشگاه استقلال اختصاصی ایرنا سعید آذری باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان باشگاه استقلال اختصاصی ایرنا اخبار کنکور پرسپولیس و استقلال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، اما باید این مجوز را برای فصل آینده هم تمدید کند.

استقلال نیز پس از دو فصل ناکامی مطلق در گرفتن مجوز حالا عزم خود را جذب کرده تا بتواند به لیگ قهرمانان بازگردد، ولی به نظر می‌رسد حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هر دو باشگاه یک معضل بزرگ دارند که باید آن را مرتفع کنند و در غیر این صورت دردسرهایشان تمام نمی‌شود. از قرار معلوم یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی روی آن دست گذاشته و تاکید دارد حتماً باید حل شود، شرایط ورزشگاه آزادی و محقق نشدن شرایط مد نظر بازرسان است.

استقلال و پرسپولیس هر دو از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی خودشان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنند، ولی سیستم خروج اضطراری این استادیوم هنوز توسط ناظران AFC تایید نشده است و اگر تا زمان تعیین شده چنین اتفاقی صورت نگیرد آنگاه هیچ بعید نیست این دو تیم مجبور شوند بازی‌های خودشان را به استادیوم دیگری ببرند یا اینکه تعداد تماشاگرانشان را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهند. البته طرافیان هر دو باشگاه مدعی‌اند برای رفع نقص موجود تا اواسط تابستان فرصت باقی است و روند بازسازی می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است