Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، جمال عرف در گفتگو با مجله خبری تحلیلی صبح وگفتگو در رابطه با الکترونیکی شدن انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: این مسئله کاملا فنی است و برای دستیابی به آن باید میان دو نهاد نظارت و اجرا توافق حاصل شود.

وی در این گفت‌وگو افزود: آنچه به وزارت کشور و دولت ارتباط دارد، در سال‌های گذشته انجام گرفته است و تا امروز ۲۴ فرایند از ۲۵ فرایند را الکترونیکی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرف با اعلام اینکه از زمان احراز هویت تا شمارش آرا بصورت الکترونیکی در آمده و تنها خودِ صندوق‌های رأی گیری به این تجهیزات مجهز نشده‌اند، گفت: آنچه وزارت کشور بعنوان صندوق تهیه کرده است، بر اساس مذاکره با شورای نگهبان تحویل داده شده است و قرار است آقایان مجددا آن را از لحاظ فنی بررسی کنند.

وی این کار را مختص افراد عادی ندانست و لزوم بررسی در آزمایشگاه‌های خاص را عنوان کرد و ادامه داد: در ماه جاری تعیین تکلیف می‌کنیم که در انتخابات ۱۴۰۰ از صندوق الکترونیک استفاده می‌کنیم یا خیر!

عرف با تاکید بر اینکه وزارت کشور بعنوان مجری انتخابات هیچ مشکلی برای استفاده از «صندوق‌های الکترونیک» ندارد و سوال درباره تعیین تکلیف نهاییِ انتخابات ۱۴۰۰ باید از دوستان در وزارت کشور پرسیده شود، گفت: بر اساس قانون، نظارت باید تعیین کننده باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی وزارت کشور در بخشی دیگر از مصاحبه خاطرنشان کرد: این دوستان تا این مرحله نظر موافق نسبت به صندوق‌های الکترونیک رأی گیری نداشتند، اما قرار است نتیجه‌ی بررسی‌های مجدد را به ما اعلام کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست تعیین تکلیف زمین آموزش‌وپرورش و اختصاص زمین برای دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و کتابخانه اظهار کرد: اقدام دستگاه‌ها برای جلوگیری از مسکوت ماندن زمین‌های واگذارشده ضروری است.

او افزود: برای زمین‌هایی که به دستگاه‌های اجرایی واگذار می‌شوند، باید طرح و برنامه احداث ارائه شده و تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: راه‌وشهرسازی موظف است برای دستگاه‌هایی که نیاز دارند و طرح ارائه کرده‌اند، زمین تخصیص کند و اگر بدون تعیین تکلیف بماند، باید نسبت به واگذاری آن به دستگاه دیگر دارای شرایط اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد