Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@19:27:29 GMT

خبری عجیب درباره تیم شجاع خلیل زاده

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۷۶۹

خبری عجیب درباره تیم شجاع خلیل زاده

بازی حساس الریان و الدحیل که می توانست میدان رویارویی شجاع خلیل زاده و رامین رضاییان باشد، در حالی برگزار شده که نام شجاع اصلا در لیست الریان نیامد اما در عوض یک بازیکن ایرانی دیگر نیمکت نشین این تیم قطری بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی حساس الریان و الدحیل که می توانست میدان رویارویی شجاع خلیل زاده و رامین رضاییان باشد، در حالی برگزار شده که نام شجاع اصلا در لیست الریان نیامد اما در عوض یک بازیکن ایرانی دیگر نیمکت نشین این تیم قطری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه الریان قطر که هفته گذشته شجاع خلیل زاده را به خدمت گرفت، هنوز نام این بازیکن را در فهرست رسمی خود وارد نکرده چرا که آنها می ترسند با شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس دچار محرومیت شوند و به همین دلیل، ابتدا از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا استعلام گرفته اند تا در صورت بی خطر بودن ثبت قرارداد با شجاع خلیل زاده که قراردادش را با پرسپولیس یکطرفه فسخ کرد، او را وارد لیست تیم خود کنند.

اگر موانع قانونی تا قبل از بازی امشب الریان و الدحیل برطرف می شد، بازی امشب این دو تیم که از ساعت ۲۰:۱۵ در دوحه آغاز شده، صحنه رویارویی رامین رضاییان و شجاع خلیل زاده بود و فوتبالدوستان ایرانی یک دوئل پارسی را در لیگ ستارگان قطر دنبال می کردند اما امشب در حالی که رامین رضاییان با شماره ۱۱ در ترکیب الدحیل قرار گرفت که یک ایرانی دیگر به نام علی فریدون شاه حسینی روی نیمکت الریان قطر نشسته بود.

رامین در آخرین دقیقه بازی امشب گلزنی کرد و الدحیل را از بحران بزرگ فراری داد.

اما علی شاه حسینی که در فوتبال کشورهای عربی با اسم علی فریدون شناخته می شود یک فوتبالیست ایرانی کویتی است که از پدر و مادری ایرانی در کویت به دنیا آمده و سالهاست در قطر بازی می کند.

این مهاجم ۱۸۶ سانتی متری ایرانی که ۲۸ ساله است، بعد از آن که ۱۰ سال قبل در رده جوانان با پیراهن السالمیه آقای گل کویت شد، به فوتبال قطر نقل مکان کرد و از سال ۲۰۱۱ در عضویت تیم الشمال قطر بود. او فصل ۲۰۱۳/۱۴ با ۱۹ گل زده آقای گل لیگ دسته اول قطر شد و از آن به بعد هر سال به صورت قرضی در یک تیم لیگ ستارگان قطر بازی کرده که در فصل جدید هم به الریان منتقل شده است.

علی فریدون حتی سال ۲۰۱۷ از سوی فیلیکس سانچز به تیم ملی قطر هم فرا خوانده شد و دو بازی ملی مقابل بحرین و عراق در تورنمنت خلیج همیشه فارس برای قطری ها انجام داد که هر دو بار هم به عنوان ذخیره معز علی به میدان رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رامین رضاییان علی شاه حسینی رامین رضاییان شجاع خلیل زاده علی شاه حسینی شجاع خلیل زاده رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها