Web Analytics Made Easy - Statcounter

افتخار سرپرست هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد گفت :شهر دهدشت میزبان دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛افتخار سرپرست هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد گفت :شهر دهدشت میزبان دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور است.

محمد افتخار ،سرپرست هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت :از سوی فدراسیون هندبال کشور،شهر دهدشت میزبان دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  افتخار ،سرپرست هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور جهت شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان از 7 لغایت 18 آبانماه به میزبانی شهر دهدشت برگزار می شود.   سرپرست هیات هندبال استان ضمن تشکر از فدراسیون هندبال کشور ادامه داد:در این اردو 34بازیکن و کادر اجرایی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور حضور دارند.   افتخار ،از حضور پنج بازیکن هندبال نوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بنام های ،حسین بهادری ،شایان فرشته نژاد ،مهرشاد دانشی ،علیرضا رضوانی و محمد امین امینی پور بعنوان بازیکن در این اردو خبر و اظهار امیدواری کرد شهر دهدشت میزبان شایسته ای برای ملی پوشان باشد.   سرپرست هیات هندبال استان تصریح کرد:ملی پوشان می بایست روز چهارشنبه 7 آبانماه با در دست داشتن مدارک لازم و تست پزشکی خود را به سرپرست اردو معرفی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان