Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیاثی گندمانی گفت: بسته های معیشتی رزمایش مواسات و همدلی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان تهیه و بین نیازمندان تقسیم شد.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بسته های معیشتی رزمایش مواسات و همدلی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان تهیه و بین نیازمندان تقسیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان ادامه داد: فعلان این کانون در تلاش هستند تا با جمع آوری کمک های هیئت امنا، بسیج مسجد، کمک های مردمی و خیرین، بسته های معیشتی بیشتری را تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا توزیع کنند.

 

وی ابراز کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، سویا، قند، حبوبات، گوشت و مرغ بود که توسط فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) بین خانواده‌های که از قبل شناسایی شده بود توزیع شد.

 

غیاثی گندمانی توزیع این بسته های معیشتی در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان با اشاره به فعالیت های این کانون در ایام کرونا گفت: اجرای برنامه های متنوع در فضای مجازی باعث شده است تا مخاطبان زیادی به فعالیت های فرهنگی این کانون جذب شوند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی بسته های معیشتی کانون فرهنگی هنری امام علی ع گندمان کانون فرهنگی هنری امام علی بسته های معیشتی رزمایش مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی