Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:08:50 GMT

مورینیو: این تاتنهام با آن رئال قابل مقایسه نیست

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۲۱۴۸

مورینیو: این تاتنهام با آن رئال قابل مقایسه نیست

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام مقایسه تیم او با رئال مادریدی که در فصل 201-2012 هدایتش را بر عهده داشت نادرست دانست.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در پاسخ به خبرنگارانی که تاتنهام امروز را با رئالی مادریدی که مورینیو در فصل 2011-2012 هدایتش را بر عهده داشت مقایسه می کردند این مقایسه را نادرست خواند و گفت بین این دو تیم تفاوت زیادی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در آن فصل رئال مادرید با هدایت مورینیو با اقتدار کامل در لالیگا به قهرمانی رسید. رئال مادریدی که ستاره های بزرگ زیادی در اختیار داشت. درخشش تاتنهام در فصل جاری و به خصوص گلهای زیادی که شاگردان مورینیو در لیگ برتر زده اند باعث شده عده زیادی این تاتنهام را با آن رئال مقایسه کنند.

 

 

اما مورینیو مقایسه دو تیم را نادرست دانست و در پاسخ به خبرنگاران گفت: " نه این دو تیم متفاوت هستند. من در رئال مادرید بازیکنان تهاجمی خیلی خیلی فوق العاده ای داشتم و ما موفق شدیم تیم خاص و ویژه ای بسازیم. البته باید صادق باشم و اعتراف کنم من در تاتنهام هم بازیکنان تهاجمی خوب زیادی دارم ولی ما باید کاری کنیم تیم به ثبات برسد".

 

مورینیو در ادامه گفت: " مساله اصلی تفاوت دو تیم است نه افراد. ما باید در کنار بازی تهاجمی بتوانیم تیم را طوری سازماندهی کنیم که در دفاع هم متوازن عمل کند و به حریف فضا ندهد. ما در فاز دفاعی نیاز به تغییراتی جزئی داریم".

 

 

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # مهران مدیری سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید