Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@11:54:52 GMT

مرگ يک دانشجوي هندي در نيويورک

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۲۲۶۴

مرگ يک دانشجوي هندي در نيويورک

خبرگزاری آریا- یک دانشجوی هندی که برای اولین به نیویورک رفته بود تا مستندی بسازد، در این شهر به ضرب گلوله به قتل رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانواده این دانشجوی 20 ساله گفته‌اند که فرزند آن‌ها آرزوی سفر به نیویورک را داشت و در مقابل خانه‌ای که در این شهر اجاره کرده بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
پلیس گفت: ویلیامز هنگامی‌که مقابل منزل خود نشسته بود به ضرب گلوله کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهدان حادثه گفته‌اند که حداقل هفت گلوله به این دانشجو شلیک شده است.
مقامات اداره پلیس نیویورک گفته‌اند که به نظر آنها این دانشجوی هندی هدف اصلی نبوده و اشتباهی به قتل رسیده است.
تاکنون هیچ فردی در این پرونده دستگیر نشده و پلیس برای یافتن قاتل، فیلم‌های مداربسته اطراف حادثه را مورد بررسی قرار می‌دهد.
به گفته پدر و مادر این دانشجوی مقتول، ویلیایمز دانشجوی سال دوم دانشگاه ایندیانا بود و درس‌ می‌خواند تا فیلمساز شود.
به گفته آنها او در نیویورک حضور یافته بود تا یک مستند کوتاه بسازد.
پدر ویلیامز ادامه داد: هنگامی‌که پسر ما 4 ساله بود با دیدن فیلم مرد عنکبوتی به شهر نیویورک علاقه پیدا کرد و برای تحصیل به آمریکا رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرگ دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه

وزارت بازرگانی و صنعت هند از صادرات ۱۳۴ میلیون دلاری برنج این کشور به ایران در دو ماهه نخست سال جاری میلادی خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت بازرگانی و صنعت هند نشان می‌دهد کل مبادلات تجاری این کشور با ایران در دو ماهه نخست سال جاری میلادی به 377 میلیون دلار رسیده است.

مبادلات تجاری ایران و هند در ماه های ژانویه و فوریه 2024 با رشد 5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. ارزش تجارت دو کشور در دو ماهه نخست سال 2023 بالغ بر 358 میلیون دلار اعلام شده بود.

صادرات هند به ایران در دو ماهه نخست 2024 با رشد 20 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به 269 میلیون دلار رسیده است. هند در مدت مشابه سال قبل 224 میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

اما واردات هند از ایران در ماه های ژانویه و فوریه سال جاری میلادی افت 19 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته و به 108 میلیون دلار رسیده است. هند در ماه‌های ژانویه و فوریه سال قبل 134 میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

برنج، میوه و کنجاله دانه های روغنی مهم‌ترین کالاهای صادراتی هند به ایران در دو ماهه امسال بوده است. هند در این دوره 134 میلیون دلار برنج، 60 میلیون دلار کنجاله، 18 میلیون دلار میوه و 7 میلیون دلار چای به ایران صادر کرده است.

میوه، مواد خام تولید رنگ، و فرآورده‌های نفتی نیز مهم‌ترین کالاهای وارداتی هند از ایران در دو ماهه نخست 2024 بوده‌اند. هند 58 میلیون دلار میوه، 17 میلیون دلار مواد خام تولید رنگ و 11 میلیون دلار فرآورده‌های نفتی از ایران در این مدت وارد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)
  • جلوگیری پلیس پاراگوئه از کتک‌زدن داور با گلوله!
  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک