Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دره شهر گفت: بر اساس تصمیمات ستاد کرونای استان و شهرستان محدودیت‌های جدید در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اعمال خواهد شد.

«کیانوش محمدنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: باتوجه به شرایط بحرانی کرونا در شهرستان دره شهر و بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز شاهد اجرای محدودیت‌هایی در فعالیت صنوف و مشاغل پرخطر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  با بیان اینکه دره شهر  یکی از 43 شهرستانی  بوده که دارای وضعیت قرمز کرونایی کشور است، افزود: بر اساس فهرست اعلامی ستاد مبارزه با کرونا،  گروه‌های شغلی پر خطر تعطیل خواهند شد و تنها برخی صنوف با رعایت پروتکل های بهداشتی، می توانند ادامه فعالیت دهند.

 

فرماندار دره شهر بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که کرونا در موج سوم شدت بیشتری در شهرستان داشته باشد و در روزهای اخیر نیز شاهد سرریز شدن بیماران به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بوده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه مردم نسبت به ۲ مرحله اول رعایت ضوابط بهداشتی را جدی نگرفته‌اند، ابراز کرد: عدم توجه شهروندان سبب موجب افزایش افراد مبتلا و همچنین افزایش آمار مرگ و میرهای ناشی از کرونا در شهرستان شده است.

 

محمد نژاد تصریح کرد: با اعمال محدودیت‌های کرونایی که ایجاد شده در تلاش هستیم تا  شاهد سیر نزولی آمار بیماری در سطح شهرستان باشیم.

 

فرماندار دره شهر گفت: از شهروندان درخواست داریم به خاطر حفظ جان خود و عزیزانشان نهایت همکاری را با ستاد کرونای شهرستان داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: آنچه در ستاد کرونا شهرستان مصوب می شود تنها در راستای کاهش آمار و کنترل این ویروس است و قطعا با همکاری مردم نتایج مثبت آن محقق می شود.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کرونا دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد