Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@06:18:07 GMT

جزئیات برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۲۴۴۲

جزئیات برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی

به گزارش افکارنیوز،

مجتبی باستان جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی در نشست خبری اعلام جزئیات برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی که در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در ۱۳ عنوان با توجه به تعطیلی مدارس و شرایط کرونا طراحی شده است.

وی بیان اینکه شعار این هفته، دانش‌آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی است، گفت: روز ۸ آبان اگر شرایط مهیا باشد، در کنار یادمان شهید فهمیده در بهشت زهرا با حضور خانواده شهید فهمیده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه داریم و یاد ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باستان از تدوین کتاب مدرسه درس آموز خبر داد و ادامه داد: این کتاب حاوی ۲۱ درس از مکتب حاج قاسم است که متناسب با سن کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه راهیان نور برگزار نمی‌شود، افزود: ۳۲ کانال طراحی شده است که در هر استان یک کانال است و ارزش‌های دفاع مقدس، زندگینامه دانش‌آموزان شهید و وصیتنامه شهدا بارگذاری می‌شود. 

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی به برگزاری اختتامیه لیگ علمی پایا در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در روز ۱۱ آبان، برنامه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزیدگان پیش‌بینی کردیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان بسیج دانش آموزی کرونا حاج قاسم حاج قاسم سازمان بسیج دانش آموزی هفته بسیج دانش آموزی بسیج دانش آموزی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی