Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، مدیرعامل باشگاه صهیونیستی «مکابی حیفا» در اظهاراتی اعلام کرد که مدیران این باشگاه از سوی یک باشگاه فوتبال امارات برای انجام یک بازی دوستانه در ابوظبی دعوتنامه دریافت کرده اند.

یعقوب شحار در پایگاه اینترنتی باشگاه مکابی حیفا نوشت: بخاطر دعوت به عمل آمده از ما برای بازی با العین در ابوظبی خیلی خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام این بازی «رقابت های دوستانه» خواهد بود.

وی افزود:  باشگاه العین بهترین باشگاه فوتبال امارات است و دستاوردهای آن در سطح آسیا شناخته شده است.

این مدیر صهیونیستی در بخشی دیگر از پیام خود اشاره کرد:‌ خوشحالی مان را نسبت به این دعوت به مدیران باشگاه العین ابلاغ کردیم. بازی در شهر العین و در استادیوم «هزاع بن زاید» و برگشت آن نیز در شهر حیفا و به میزبانی اسرائیل برگزار خواهد شد.

شحار با اعلام موافقت مسئولان باشگاه العین امارات با برگزاری دیدارهای فوتبال های دوستانه در اراضی اشغالی گفت که به زودی گفتگوهایی هم برای تعیین زمان برگزاری مسابقه ها مشخص خواهیم کرد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه میان طرف های صهیونیستی و حکام امارات از طریق رویداد های ورزشی اشاره کرد که در روزهای آینده به منظور گسترش همکاری های ورزشی با باشگاه العین توافقنامه ای را امضا خواهد کرد.

پیش از این و در تاریخ 17 اکتوبر نخستین بازیکن صهیونیستی النصر امارات برای این تیم به میدان رفت. گزارشگر عرب بازی النصر در لیگ امارات از تلفظ نام این بازیکن صهیونیستی تازه خریداری شده توسط مدیران باشگاه النصر خودداری کرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: باشگاه العین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر

دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، در نخستین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، گل‌گهر سیرجان میزبان شمس آذر قزوین بود که در یک بازی کم موقعیت با تساوی بدون گل متوقف شد تا امیدهای سهمیه تیم سیرجانی از بین برود.

با این تساوی گل‌گهر، با ۳۶ امتیاز در رده ششم قرار گرفت و شمس آذر قزوین نیز با ۳۵ امتیاز در رده هفتم ایستاد.

ادامه بازی‌های این هفته، فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد