Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:19:35 GMT

ایتام کرمان نیازمند حامی هستند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۲۵۴۹

ایتام کرمان نیازمند حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در سطح استان ۱۹ هزار و ۹۵۰ یتیم و محسنین داریم که نیازمند حمایت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یحیی صادقی دوشنبه (5 آبان) در شورای اداری استان با اشاره به اینکه ایتام و خانواده های ایشان حقیقتاً شرایط سختی را طی می کنند و وضعیت خانواده و بچه های یتیم نامناسب است؛ گفت: شما می توانید به ما کمک کنید لذا خواهش دارم این بچه ها را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به طرح «هر کارمند یک حامی» اشاره و بیان کرد: در 6 ماهه نخست امسال که بحث «ایران همدل» و «رزمایش کمک مؤمنانه» مطرح شد، مردم استان همراهی و بالغ بر 55 میلیارد تومان کمک کردند و همچنین دستگاه های مختلف و مجموعه بسیج، نیروی انتظامی، سپاه و ارتش همراهی کردند.

 

 

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در سطح کشور هم در این زمینه و هم در طرح زکات مقام برتر را کسب کرده و این به خاطر طرحی بود که اجرا شد؛ افزود: طرح های «هر کارمند یک حامی» و طرح اکرام یک از مردمی ترین، شفاف ترین و  با شکوه ترین طرح ها است که پول به طور مستقیم به حساب بچه های یتیم واریز می شود و هیچ شائبه ای در این موضوع وجود ندارد.

 

 

صادقی گفت: در سطح استان کرمان 19 هزار و 950 نفر یتیم و محسنین داریم که محسنین عمدتاً بچه های تحت پوشش کمیته امداد هستند اما سایه پدر بالای سر آن ها نیست و خانواده آن ها از هم پاشیده است.

 

 

وی افزود: با توجه به تأکیدی شده انتظار داریم این 6 هزار و 500 نفر یتیمی که حامی ندارند و 6 هزار و 300 یتیم که درآمد ماهیانه آن ها کمتر از 100 هزار تومان است را حمایت کنید تا مشکل این عزیزان حل شود.

 

 

در این جلسه لوح تقدیری از سوی رئیس شورای عالی زکات به نماینده ولی فقیه در استان کرمان و همچنین مدیرکل امداد استان کرمان به جهت رتبه برتر کشور در جمع آوری زکات اهداء شد.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد شورای اداری استان کرمان بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام

‌ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گفت: بیش از دو هزار و ۱۰۰ معلم به عنوان حامی ایتام و محسنین با واحد طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان البرز همکاری دارند. - اخبار استانها -

رضا البرزی  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی افزود: معلمان علاوه‌ بر حمایت مالی از فرزندان ایتام و محسنین، نقش مهمی در آموزش و تربیت فرزندان خانواده‌های نیازمند بدون هیچ چشمداشت مالی داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از همکاری بیش از دو هزار و 100 معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد ارائه 1000 خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد استان البرز

البرزی با بیان اینکه خیران می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش استان البرز می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌ کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد 26 به سامانه 30003333 و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به 8 هزار یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین مورد حمایت کمیته امداد استان البرز هستند.
انتهای پیام/ کد 1106

 

دیگر خبرها

  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین