Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-09@16:02:36 GMT

خداحافظی پوگبا از تیم ملی فرانسه در اعتراض به مکرون

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۲۸۴۰

خداحافظی پوگبا از تیم ملی فرانسه در اعتراض به مکرون

به گزارش ورزش سه، پل پوگبا ستاره فرانسوی مسلمان منچستریونایتد اعلام کرد به دلیل سخنان توهین آمیز امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه درباره اسلام و ارتباط بین اسلام و تروریسم بین المللی دیگر در تیم ملی این کشور بازی نخواهد کرد. گفته می‌شود این تصمیم پوگبا بعد از صحبتهای جنجالی روز جمعه مکرون گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود بعد از به قتل رسیدن یک معلم در فرانسه که کاریکاتورهای توهین آمیز نسبت به پیامبر معظم اسلام را در کلاس درس به نمایش گذاشته بود مکرون اعلام کرد دولت فرانسه از معلم درگذشته تجلیل کرده و یاد او را گرامی خواهد داشت. این هم از دلایل دیگر تصمیم پل پوگبا به کناره گیر‌ی از تیم ملی کشورش اعلام شده است.

با اینکه چندین منبع خبری در خاورمیانه خبر کناره گیر‌ی پوگبا از تیم ملی فرانسه را اعلام کرده اند تا این لحظه فدراسیون فوتبال فرانسه و شخص پوگبا در این باره واکنشی رسمی نشان نداده اند.

بر اساس گزارشها در منابع رسانه ای خاورمیانه پل پوگبا اقدامات و صحبتهای امانوئل مکرون در روزهای اخیر را توهین به مسلمانان قلمداد کرده و به همین علت تصمیم به جدایی از تیم ملی گرفته است.

پل پوگبای 27ساله که با پیراهن تیم ملی فرانسه فاتح جام جهانی شده مسلمانی معتقد است. رسانه های خاور میانه می گویند پل پوگبا حتی پیش از اظهارات اخیر مکرون از انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به ساحت پیامبر اسلام در نشریه شارلی هبدو هم عصبانی بوده و در نهایت زمانی که دولت فرانسه اعلام کرده قصد دارد به شکل رسمی از معلمی که آنها را به نمایش گذاشته بود تجلیل کند در نهایت تصمیم گرفته به حضور در تیم ملی این کشور پایان دهد.

در این گزارشها اشاره شده که پل پوگبا صحبتهای مکرون درباره تروریسم و اسلام را نژادپرستانه و اسلام هراسانه قلمداد کرده و تصمیم گرفته دست به اعتراض بزند. امانوئل مکرون در واکنش به قتل معلم فرانسوی در یک سخنرانی از حمله به او تحت عنوان "تهاجم تروریسم اسلامی" یاد کرد و اعتراضهای زیادی را در دنیای اسلام برانگیخت.

منبع: الف

کلیدواژه: تیم ملی پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رندی اورتون برنامه‌ای برای خداحافظی در آینده‌ نزدیک ندارد/ اخبار WWE

رندی حالا حالاها یک کشتی گیر تمام وقت خواهد ماند.

به دنبال مصدومیتی از ناحیه کمر در می 2020، شایعاتی از احتمال خداحافظی رندی اورتون به گوش رسیدند. با ورود رندی به دهه پنجم زندگی خود و با توجه به اینکه او در WWE به تمامی افتخارات ممکن رسیده بود، بسیاری معتقد بودند که افعی در سکوت از دنیای کشتی کچ کنار خواهد رفت. با این وجود، در رویداد سروایور سریز 2023 رندی برخلاف شایعات به WWE برگشت و در بازی مین ایونت آن رویداد درخشان ظاهر شد.

طرفداری | رندی اورتون در مصاحبه با Adam's Apple اعتراف کرد که در سال 2020 احساس می‌کرد به انتهای دوران حرفه‌ای خود رسیده، اما جراحی موفقیت‌آمیزش به دوران حرفه‌ای او اضافه کرد. رندی در ادامه در تحسین سیاست‌های جدید کمپانی گفت که آنها اکنون به دنبال افزایش طول عمر حرفه‌‌ای ورزشکاران هستند و نه استفاده زیاد از آنها تا حدی که نتوانند ادامه دهند.

اگر 2 سال پیش از من می‌پرسیدید که چقدر به دوران حرفه‌ایم باقی مانده، معتقدم بودم که پایان آن نزدیک است. اما یک سال و نیم پیش یک عمل نخاع موفق داشتم که بازی را تغییر داد. من در تمام دهه چهارم زندگی‌ام درد کشیدم. برای مرخصی رفتن التماس می‌کردم و جواب وینس به من اینطور بود که "پیری به سراغ همه ما می‌آید" شنیدنش برایم سخت بود، چرا که من 35 ساله بودم و کمردرد داشتم و برای کمپانی از جان مایه گذاشته بودم.

تغییراتی اتفاق افتادند و اکنون معتقدم به جای استفاده بیش از اندازه از کشتی‌گیرها تا جایی که نتوانند روی پاهایشان راه روند، فضای خوبی ایجاد شده است. حالا هدف این است که چگونه عمر حرفه‌ای افراد را افزایش دهیم و خوشبختانه قشنگی داستان اینجاست که من حتی به پایان کارم نزدیک هم نیستم.

رندی ادامه داد که خواهان یک برنامه تمام وقت است و نمی‌خواهد مثل بسیاری از اسطوره‌های پیش از خود به صورت مقطعی در شوها حاضر شود. در آخر رندی از زمان تقریبی بازنشستگی خود نیز رونمایی کرد.

بعد از جراحی‌ام احساس بسیار خوبی دارم. من ستاره‌ای تمام وقت هستم. من نمی‌خواهم مثل اواخر آندرتیکر یا شان مایکلز باشم که قابل درک بود فقط در رسلمنیا یا سامراسلم حضور داشته باشند. من خواهان حضور در تمام شوهای هفتگی هستم. می‌خواهم همیشه در تلویزیون باشم و در تمام PLEها در 44 سالگی (به تازگی 44 ساله شدم) شرکت کنم. دوست دارم بعد از 50 سالگی هم ادامه دهم. شاید در 50 سالگی و پس از 30 سال حضور در اوج در WWE خداحافظی کنم. من بیشتر از هر کس دیگری در تاریخ این کمپانی در PLE یا PPV یا هر چه اسمش را بگذارید، حضور داشتم. من نه تنها مدتی طولانی اینجا بودم بلکه همیشه یک کشتی گیر تمام وقت بودم. حتی در زمان مصدومیت هم از جان مایه گذاشتم. اکنون به نظر فرصتی ایده‌آل برایم فراهم شده که از آن بهره ببرم و اگر برای یک هفته درخواست مرخصی داشته باشم، آن را بی حرف و حدیث دریافت می‌کنم. از نوامبر که به WWE برگشتم دو مرتبه پیش آمد که گفتم " هی هانتر، ممکنه برای یکی دو هفته به مرخصی بروم تا ریکاوری داشته باشم؟" و جواب گرفتم که " بله حتما، تا زمانیکه من را در جریان بگذاری، مشکلی نیست" بنابراین دانستن این موضوع که اگر یک هفته استراحت بخواهم، با آن موافقت خواهد شد، همیشه قوت قلبی به من می‌دهد، مخصوصا الان که 44 ساله هستم ( می‌خندد)

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • رندی اورتون برنامه‌ای برای خداحافظی در آینده‌ نزدیک ندارد/ اخبار WWE
  • مولر: داوری‌ها در مادرید اغلب اینگونه است!
  • نارضایتی فزاینده اروپایی‌ها از دموکراسی
  • چرا مکرون برای روس‌ها رجز می‌خواند؟!
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • پیام خداحافظی سرآسیایی با باشگاه سایپا
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید!
  • رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد