Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: گلستان جزو استان‌های پیش‌رو در ساخت منازل مسکونی ویژه محرومان بوده و ۱۱ درصد از برنامه زمانی جلوتر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علیرضا تابش پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت ساخت مسکن محرومان که به صورت ویدئوکنفرانس حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: استان گلستان در روند ساخت و ساز مسکن ویژه محرومان پیشرفت خیلی خوبی داشته و 11 درصد از برنامه زمانی جلوتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره درخواست مدیرکل بنیاد مسکن استان برای تخصیص بموقع کمک‌های بلاعوض گفت: امیدواریم با شارژ کمک‌های بلاعوض شاهد افتتاح واحدها در زمان تعیین شده باشیم.

تابش افزود: استان گلستان در ثبت رکورد در ساخت و ساز و انجام تعهدات پیشتاز است که جای تقدیر و تشکر دارد.

سید محمد حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت ساخت طرح مسکن محرومان ارائه کرد و اظهار داشت: تفاهم نامه مسکن محرومین در استان گلستان در دهه فجر 98 امضا و عملیت اجرایی آن نیز آغاز شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا عملا از پایان اردیبهشت ماه کار را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه کار شناسایی، تشکیل پرونده و صدور پروانه به طور کامل انجام شده است، گفت: تا کنون همه 3 هزار سهمیه به بانک‌ها معرفی شده‌اند و تقریبا کل واجدان شرایط با بانک‌ها عقد قرارداد کردند.

2000 واحد مسکونی به سهمیه استان گلستان در طرح مسکن محرومان اضافه شدساخت مسکن محرومان در گیلان ویژه مددجویان کمیته امداد؛ 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلان توزیع شدخانواده‌های نیازمند اردبیل در قالب طرح مسکن محرومان صاحب خانه می‌شوند

حسینی بیان داشت: اکنون 86 درصد این واحدها در مرحله فونداسیون، 61 درصد اجرای اسکلت و 51 درصد در مرحله اجرای سقف قرار دارند.

وی گفت: تا کنون فقط 15 درصد از مبلغ کمک‌های بلاعوض کارسازی شده که با تخصیص کمک‌های بلاعوض امیدواریم شاهد جهش در پیشرفت عملکرد و روند ساخت و ساز باشیم و کل واحدها تا دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنیادمسکن استان افزود: 195 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض، به ازای هر خانه 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و 25 میلیون بلاعوض پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان کمک های بلاعوض مسکن محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است