Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@07:28:09 GMT

سودعملیاتی تجارت‌نو ۱۲ برابرافزایش یافت

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۳۳۹۰

سودعملیاتی تجارت‌نو ۱۲ برابرافزایش یافت

شرکت بیمه تجارت‌نو، در شش ماهه اول سال جاری علی‌رغم تبعات شیوع ویروس کرونا و دیگر مشکلاتی که بنگاه‌های اقتصادی با آن روبرو هستند، موفق شد برای هر سهم خود ۱۶۲۱ ریال سود محقق کند که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته رشد ۱۱۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، تجارت‌نوکه این روزها در بازار سرمایه نیزکارنامه قابل قبولی دارد، توانست با ثبت عملکرد درخشان در نیمه اول سال جاری، سهامداران را به آینده روشن‌تر امیدوارکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق صورت های مالی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۹، این شرکت به سود خالص ۲۵۴۴ میلیارد ریالی دست یافته که از رشد ۱۱۳۵ درصدی خبر می‌دهد. در مدت مشابه سال مالی قبل نیز سود ۲۰۶ میلیارد ریالی را محقق کرد که با توجه به پرداخت خسارت های سنگین سیل و چند حادثه دیگر سود قابل قبولی محسوب می‌شود.

افق روشن سودآوری تجارت‌نو

طبق صورت های مالی، با گذر سود عملیاتی از مبلغ ۲۵۸۲ میلیارد ریال، رشد خیره کننده ۱۱۳۵ درصدی معادل ۱۲ برابرافزایش، در این شرکت رقم خورده است. همچنین ترازنامه ۶ ماهه گویای افزایش ۷۹ درصدی سرمایه‌گذاری های کوتاه مدت “بنو” نسبت به سال مالی گذشته و جهش ۱۷۵ درصدی سرمایه‌گذاری های بلند مدت است که با توجه به افزایش سرمایه گذاری‌های شرکت درپروژه های کوتاه مدت و بلند مدت، می‌توان نتیجه گرفت که شرکت روند سوددهی را طی خواهدکرد.

“بنو” در فراز فرابورس

و اما نماد “بنو” در هفته های اخیر مورد اقبال سهامداران قرارگرفته، بررسی جریان معاملات در یک ماه اخیر حاکی از آن است که سهام این شرکت روزانه با سقف افزایش قیمت مورد معامله قرار می گیرد.حال با انتشار گزارش مثبت شش ماهه می‌توان پیش بینی کرد فضای بازار سرمایه برای تجارت‌نو مطلوب تر شده و افراد بیشتری برای خرید سهام “بنو” صف بکشند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تجارت نو نرخ سود سهامداران سوددهی افزایش سرمایه تجارت نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است

عبدالحسین قاضوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طی ۲۷ ماه گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

فرماندار گرمه تصریح کرد: افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۱۲۰ کیلومتر گازکشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

قاضوی افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان خراسان شمالی است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

کد خبر 6088268

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • سهم ۱۹ درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟