Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان یزد گفت: در راستای گسترش تربیت دینی دانش آموزان، حوزه های علمیه یزد با تمام ظرفیت خود آماده همکاری با آموزش و پرورش هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدمحسن حسینی‌پور، در دیدار اعضای ستاد ملی و استانی همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: تمام ظرفیت حوزه در اختیار آموزش و پرورش است و در تمام زمینه ها آماده اعزام مبلغ متخصص به مدارس استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تربیت دینی دانش آموزان برای همه ما دغدغه است، افزود: حوزه‌های علمیه در استان یزد تمام امکانات و نیروی انسانی خود را در این زمینه در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد و این مهم همواره مورد تاکید آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور نیز بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان: وظیفه دانشگاه تربیت نیروی متخصص متعهد و نخبه برای کشور استآموزش و پرورش نباید در آموزش مجازی از بُعد "تربیتی" غفلت کندرئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس: انتظار است دولت لایحه باشگاه‌داری را به مجلس ارائه دهد

حسینی‌پور با اشاره به ورود بسیار خوب مبلغان به ویژه مبلغان خواهر به مدارس استان افزود: در حال حاضر بیش از 100 مبلغ خواهر در مدارس سطح استان فعال شده‌اند.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان یزد عنوان کرد: در حال حاضر 175 مبلغ در سطح مدارس استان یزد فعالیت می‌کنند که 100 نفر از آن‌ها را مبلغان خواهر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه های علمیه آموزش و پرورش استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

 احمد وحیدی اظهار داشت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم