Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی تمهیدی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: با شیوع ویروس کرونا و افزایش میزان ابتلای افراد به این بیماری، لازم است تا محدودیت‌هایی در مناطق مختلف شهرستان پاکدشت اعمال شود تا روند صعودی شیوع ویروس کرونا متوقف شود.
وی با اظهار نگرانی از افزایش تعداد افراد بستری در بیمارستان‌های پاکدشت گفت: تا زمانی که مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی عمل نکرده و مقابله با این بیماری را جدی نگیرند، اقدامات صورت گرفته در مهار این بیماری بی‌اثر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با انتقاد از ازدحام جمعیت در بانک‌ها و برخی از اماکن اداری شهرستان گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت، تیم نظارتی متشکل از نمایندگانی از فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت مستمر از بانک ها، مراکز و اماکن مختلف، بازرسی و بر رعایت پروتکل ها نظارت داشته و به ادارات و برخی از اماکن ورزشی و فرهنگی که پروتکل‌های را رعایت نکنند، تذکر جدی داده شود.
تمهیدی تأکید کرد: معاون برنامه‌ریزی فرمانداری موظف شده ‌تا موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی بانک‌ها، اماکن اداری، تجاری، نانوایی‌ها و هر مکانی که با ازدحام جمعیت مراجعه داشته را پیگیری کرده و در صورت عدم توجه به این دستورالعمل‌ها،با آن‌ها برخورد قانونی و قاطع نماید چرا که سلامت و امنیت جانی مردم، مهمتری وظیفه مسوولان است.
وی همچنین به اجرای طرح مقابله با دست‌فروشان و سد معبرکنندگان در شهرستان پاکدشت خبر داد.
فرماندار پاکدشت افزود: ستاد مبارزه با کرونای شهرستان پاکدشت، به منظور مهار و جلوگیری از ورود به مرحله حاد شیوع کرونا که تبعات و عواقب خطرناک‌تر از وضعیت قرمز داشته و موجب تعطیلی مشاغل دو، سه و چهار در شهرهای با وضعیت بحرانی می‌شود، تدابیری اندیشیده و تلاش دارد تا با عزم همگانی انتقال این ویروس خطرناک را کاهش دهد.
وی با اشاره به وضعیت نابسامان عبور و مرور در پیاده روها و سد معبر دست‌فروشان به ویژه در مرکز شهر گفت: حضور دست فروشان و سد معبر کنندگان، باعث تراکم جمعیت، اخلال در رفت و آمد، فشردگی جمعیت و از بین رفتن فاصله‌گذاری اجتماعی می‌شود که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و با همکاری شهرداری و دستگاه‌های مسئول و حمایت نیروی انتظامی، این افراد ساماندهی می‌شوند.
فرماندار پاکدشت افزود: به منظور رعایت حال دست‌فروشان برای کسب و کار حلال، تلاش شده تا با همکاری دستگاه‌های ذیربط، این افراد شناسنامه دار شوند که تا کنون 70 درصد از این افراد با همکاری اتاق اصناف شناسایی و برای 480 نفر از آنان پرونده تشکیل شده است.
وی گفت: با شناسایی دست‌فروشان و وانت‌بارهای عرضه  میوه و اقلام غذایی که بزرگراه امام رضا(ع) و خیابان‌های مرکز شهر را شلوغ و مسدود کرده‌اند، طرح انتقال این خودروها به اماکن مناسب از جمله پنجشنبه‌بازار اجرا می‌شود تا از ازدحام خودروها جلوگیری شود.
تمهیدی افزود: شهرداری پاکدشت برای ممانعت از بساط کردن دستفروشان، اقدام به نصب بسته‌های گل و اِلمان‌های شهری در پیاده روها کرده تا امکان بساط کردن در میسر عابران وجود نداشته باشد.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ورامین هادی تمهیدی پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورامین پاکدشت ویروس کرونا ورامین پاکدشت اخبار کنکور ازدحام جمعیت دست فروشان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در شرایط قابل قبول

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای پایتخت عدد ۶۳ را نشان می‌دهد که نشانه شرایط قابل قبول یا همان سالم است و این درحالی است که در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۵۴ (قابل قبول) قرار داشت.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هم هوای سالم استنشاق کرده‌اند.

در سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای پایتخت قابل قبول است
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است