Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزرای ورزش و ارتباطات در مورد استفاده از ظرفیت اپراتورها در شروع لیگ برتر فوتبال جلسه برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و محمدجواد آذری جهرمی امروز در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه‌ای با حضور مدیران سرخابی‌ها و مدیران عامل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل نحوه بهره‌مندی از ظرفیت‌های اپراتورها در شروع لیگ برتر فوتبال به تبادل‌نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست نقش هواداران دو باشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در رشد و توسعه فوتبال کشور مورد توجه قرار گرفت و از هواداران این دو باشگاه به‌عنوان سرمایه و پشتوانه‌هایی مهم برای ورزش کشور یاد شد.

در ادامه این جلسه اهتمام ویژه برای ارائه خدمات مناسب به هواداران مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر ارتباطات وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر همراه اول ایرانسل محمدجواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است