Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@09:00:54 GMT

شرط عجیب مدیریت در استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۴۷۹۵

شرط عجیب مدیریت در استقلال و پرسپولیس

این روزها خیلی‌ها می‌گویند دلال‌ها و سوداگران عرصه فوتبال با نزدیک شدن به مدیران باشگاه‌ها بزرگ، در بازار فوتبال «تورم» گسترده‌ای ایجاد کرده‌اند. سوال این است اگر یک مرد مسلط به مسائل فوتبال و چهره‌ای متشخص و مردمی در این دو باشگاه پست بگیرد، آیا دلال‌ها فرصتی برای عرض اندام پیدا می‌کنند؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امروز در خبرها خواندیم برای مدیریت باشگاه پرسپولیس باید در انتظار شنیدن یک نام جدید باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته چنان که می‌دانید هچ واژه جدیدی در این خبر مشاهده نمی‌شود و خبر از نوآوری نیست. سال‌هاست که نام‌های عجیب، بی‌ربط با فوتبال و بعضا بیگانه با ورزش برای مدیریت تیم‌های بزرگ از جمله پرسپولیس و استقلال انتخاب شده‌اند و آنقدر که غیرفوتبالی‌ها از منافع و شهرت فوتبال استفاده کرده‌اند، طفلک فوتبالی‌ها حتی مزه‌اش را نچشیده‌اند!

دیگر کدام نام تازه‌ای را می‌خواهند از قوطی دربیاورند که تا امروز رو نکرده‌اند؟ این همه مدیران بی‌ربط در فوتبال آورده‌اند، بس نیست؟ عرب و رسول‌پناه را چه کسانی در فوتبال می‌شناختند؟ سعادتمند و مددی از کجا آمده‌اند؟

تصمیم‌سازان حوزه ورزش که هر بار در این زمینه «فکر کرده‌اند» و برای چاره‌جویی «وقت گذاشته‌اند» کار بدتر از قبل شده است. مثلا این روزها خیلی‌ها می‌گویند دلال‌ها و سوداگران عرصه فوتبال با نزدیک شدن به مدیران باشگاه‌ها بزرگ، در بازار فوتبال «تورم» گسترده‌ای ایجاد کرده‌اند.

سوال ما این است اگر یک مرد مسلط به مسائل فوتبال و چهره‌ای متشخص و مردمی در این دو باشگاه پست بگیرد، آیا دلال ها فرصتی برای عرض اندام پیدا می‌کنند؟ دلال‌ها مقابل چه کسانی جولان می‌دهند؟ بی‌تردید برابر آنهایی که فوتبال و ضمائم مربوط به این ورزش را نمی‌شناسند و حتی با ادبیات ویژه فوتبال بیگانه‌اند. دلالی که برای مدیران غیرفوتبالی خوش رقصی می‌کند و از دفتر آقای مدیرعامل تکان هم نمی‌خورد، محمد دادکان را آنجا ببینید چه می‌کند؟ شک نکنید او پا به فرار خواهد گذاشت و دیگر از ۱۰۰۰ متری هر باشگاهی رد نخواهد شد.

اگر حسن روشن، علی جباری و بسیاری از بزرگترهای استقلال در این باشگاه حضور داشته باشند، بخشی از مشکلات حل خواهد شد اما مسئله این است که تصمیم سازان ورزش کشور، به دنبال نام‌های جدید هستند. افرادی که هیچ‌کس در فوتبال، آنها را نمی‌شناسد و دوباره روز از نو روزی نو…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس لیگ برتر دلال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش  صدای ایران از ایسنا، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیات مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.


وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشور‌های پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشور‌های همسایه در ۳ ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آنها را نیز حل کنیم.


زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد، اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.
مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟