Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از شهروندان مهرستان از نداشتن جاده مواصلاتی استاندارد ابراز گلایه کردند و خواستار مرمت و بازسازی برخی از محورهای این منطقه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش عصرهامون؛ در تماسی که شماری از شهروندان مهرستانی با این پایگاه خبری داشتند، از جاده مهرستان به ایرندگان و مهرستان به ایرافشان به دلیل نداشتن روکش مناسب ابراز گلایه کردند و خواستار رسیدگی مسئولین مربوطه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گفته شهروندان مهرستانی این جاده چاله های فراوانی دارد که تردد را برای خودروها با مشکل مواجه کرده و از زمان احداث آن بیش از 15 سال می گذرد اما هیچ گونه مرمت و بازسازی انجام نشده است.
 
مرمت جاده مهرستان_ایرندگان جزو برنامه ها تعریف نشده است

در همین راستا نواب بارک زهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهرستان به خبرنگار ما گفت: محور مواصلاتی مهرستان به ایرافشان جزو پروژه های ستاره دار و اولویت دار شهرستان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مسیرکافه بلوچی به آشار به طول 35 کیلومتر است، افزود: در حال تهیه مصالح مورد نیاز جهت اجرای عملیات روکش آسفالت این محور هستیم.
 
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهرستان با اشاره به اینکه جاده مهرستان به ایرندگان در حال حاضر جزو برنامه های اولویت دار نیست که روکش آسفالت و مرمت و بازسازی آن انجام شود، ادامه داد:با توجه به اینکه مسافت این جاده 52 کیلومتر است، به اعتبار کلانی نیاز دارد و باید برآوردهای لازم انجام شود اما از آنجایی که این جاده جزو برنامه های تعریف نشده است تاکنون بازگشایی نیز انجام نشده و بهتر است شهروندان از مسیر مهرستان به خاش تردد کنند.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهروندان مهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش‌بینی می‌شود ترافیک پرحجمی را در اکثر محورهای مواصلاتی شاهد باشیم؛ در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی، محورهای اصلی کشور تردد باز است.

در محور هراز هم با توجه به شرایط ترافیک، شمال به جنوب به صورت مقطعی محدودیت یکطرفه اجرا خواهد شد؛ با توجه به صادر شدن هشدار زرد هواشناسی از امروز (۱۵ اردیبهشت) تا سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت)، اکثر محورهای مواصلاتی و جاده‌ها، شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند.

با توجه به سطح لغزندگی محورها، به رانندگان توصیه می‌شود حتماً رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

همچنین آزادراه تهران - شمال شب گذشته چند مورد ریزش سنگ رخ داد که تا صبح امروز جنوب به شمال این محور مسدود بود؛ اما در حال حاضر این محور بازگشایی شده است.

کد خبر 6096193 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست