Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:52:09 GMT

رای دو دوچرخه سوار خاطی صادر شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۱۰۱

رای دو دوچرخه سوار خاطی صادر شد

19 مهر ماه در دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری جاده در تبریز در ماده استقامت جاده، میرصمد پورسیدی از تیم سپاهان اصفهان و سعید صفرزاده از تیم دانشگاه آزاد تبریز در حین برگزاری مسابقه با یکدیگر درگیری پیدا کردند که پس از تشکیل جلسه کمیته انظباطی و اظهار ندامت و پشیمانی، هر دو با محرومیت مواجه شدند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، رای صادره به شرح ذیل می باشد:

 

" پیرو گزارش کمیته داوران مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کشور نسبت به درگیری دو تن از دوچرخه سواران تیم دانشگاه اسلامی تبریز بنام آقای سعید صفر زاده و آقای صمد پور سیدی  از باشگاه فولاد مبارک سپاهان که در زمان اجرای مسابقات نبست به درگیری و توهین و اهانات نسبت به هم اقدام نموده و محیط ورزشی را با تشنج هراه نموده اند با تشکیل این جلسه و استماع  اظهارات نامبرگان و شور اعضای کمیته انظباطی به استناد ماده ۶ و ۷ و بند های ۱۰ و ۳ از ماده ۸ مرقوم هریک از ورزشکاران خاطی را به مدت ۳ ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی و پرداخت سه میلیون ریال جزای نقدی در حق هیات استان محکوم می نماید علیهذا نظر به عدم سوء سابقه نامبردگان و اظهار ندامت و پشیمانی نسبت به وقوع حادثه قسم اول محرومیت را بمدت یکسال تعلیق می نماید رای صادره به استناد ماده ۹ قانون فوق الذکر قطعی بوده و در صورت اعتراض بنا به تشخیص افراد مندرج قانون ظرف یک هفته می تواند مورد برسی قرار گیرد"

 

دوچرخه سواری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات

به گزارش همشهر آنلاین، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

در این‌باره بیشتر ببینید:

قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو

عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

کد خبر 847219 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم استان آذربایجان شرقی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد