Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای تامین مسکن استان که به ریاست رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، مصوب گردید متقاضیانی که نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تاکنون اقدام ننموده اند از لیست خارج و نیز متقاضیانی که نسبت به افتتاح حساب اقدام نموده اند تا پایان آبان ماه فرصت دارند تا وجه اولیه را واریز نمایند در غیر اینصورت از لیست متقاضیان خارج می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ در ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست تعیین کاربری پروژه های مطرحی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای تامین مسکن استان نیز ضمن بررسی آخرین وضعیت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، مصوب  متقاضیانی که نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تاکنون اقدام ننموده اند از لیست خارج و نیز متقاضیانی که نسبت به افتتاح حساب اقدام نموده اند تا پایان آبان ماه فرصت دارند تا وجه اولیه را واریز نمایند در غیر اینصورت از لیست متقاضیان خارج می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محیط زیست معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی کارگروه امور زیربنایی متقاضیانی که نسبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید طی نامه شماره ۲۵۴۰۶ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.

در ابلاغیه رئیس جمهور خطاب به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون تأمین مالی تولید و زیرساختها» که در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ بیست و دوم اسفند ماه یکهزار و چهارصد و دو مجلس شورای اسلامی، تصویب شده و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۶۵-۱۱/‏۶۷۱۴‬ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمنان برای فروپاشی پایه‌های کشور از فرشته‌ای به نام زن استفاده می‌کنند
  • فرمانداران با اولویت‌بندی نسبت به حل مشکل مدارس کانکسی اقدام کنند
  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • بیمه و مسکن از مهمترین دغدغه‌های کارگران است و باید دولت نسبت به آن اقدام جدی کند
  • برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد