Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس فدراسیون بسکتبال کشور از آغاز لیگ بسکتبال بانوان در 15 آبان خبر داد و تاکید کرد: این تاریخ در حال حاضر قطعی است مگر اینکه از سوی ستاد مقابله با کرونا محدودیت جدیدی اعلام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شجاعی در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: قرار بود لیگ بسکتبال بانوان از اول آبان ماه آغاز شود که به دلیل محدودیت هایی کرونایی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ جدید شروع مسابقات 15 آبان ماه خواهد بود که با توجه به وضعیت موجود به صورت نیمه متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری لیگ در این شرایط کمی متفاوت و سخت تر خواهد بود، اضافه کرد: تمام تلاش ما در برگزاری لیگ رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای سلامت بازیکنان و پایین آوردن خطر ابتلای احتمالی است. هم اکنون دو سالن برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده که به طور مرتب ضدعفونی خواهند شد. انجام تست کرونا قبل از بازی و قرنطینه شدن بازیکنان بعد از تست از دیگر تمهیدات است. بازی ها بدون تماشاچی برگزار خواهد شد و خوشبختانه تیم ها در خصوص انجام تست ها با توجه به هزینه های بالا همکاری خوبی داشته اند.

شجاعی ادامه داد: به نظر من لیگ بانوان هر سال روند رو به رشدی داشته است. امسال نیز رقابت های جذابی پیش رو خواهیم داشت. بازیکنان قوی تر، تیم ها علاقه مندتر و اسپانسرها راغب تر شده اند. در لیگ امسال بازیکنان ملی در تیم های مختلف پخش شده اند و چند تیم یک دست و خوب داریم به طوریکه نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم ها رده های بالایی را تصاحب خواهند کرد. من به لیگ امسال علیرغم تمام محدودیت ها خوش بین هستم.

وی با بیان اینکه کرونا ویروسی است که ممکن است مدت طولانی با ما باشد اظهار کرد: با توجه به طولانی بودن این دوره نمی توان در خانه نشست و کاری نکرد باید با توجه به حضور این ویروس سبک زندگی را تغییر داد و به فعالیت های خود ادامه داد. تجربه این چند ماه نشان داده است هر چه با ورزش، تغذیه و خواب مناسب بدن سالم تری داشت راحت تر می توان به مبارزه با این ویروس رفت.

شجاعی در ادامه با قدردانی از توجه صندوق به پیشکسوتان گفت: از زمان حضور دکتر ابطحی اقدامات جدید و موثری در صندوق شکل گرفته که باعث خوشحالی است.مراسم هایی که صندوق در دوران پیش از کرونا داشته بسیار مورد توجه بودند و باعث خوشحالی پیشکسوتان بود امیدواریم با رفتن کرونا هر چه زودتر شرایط برای برگزاری دوباره این گردهمایی ها فراهم شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: جذب بیمه‌شده جدید در این صندوق از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در دولت است. در این مدت، یک میلیون و ۱۳ هزار نفر جدید به عضویت این صندوق درآمدند.

بیت‌الله برقراری در دیدار با استاندار زنجان، بیان کرد: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیمه‌شده داشت، در این دولت تاکنون یک میلیون و ۱۳ هزار نفر جدید تحت پوشش این صندوق قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بیمه‌های فراگیر نقش مهمی در فراهم کردن زمینه‌های لازم برای رفاه مردم دارند، اظهار کرد: در این حوزه با شتاب بیشتری در حال حرکت هستیم‌.

برقراری ادامه داد: یکی از راه‌های تحقق عدالت اجتماعی، گسترش شرایط بیمه‌ای است، با گسترش این بخش می‌توانیم در این حوزه به تحقق عدالت اجتماعی نزدیک شویم. این در حالی است که با استقرار دولت سیزدهم اقدامات بسیار موثری انجام شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: ایجاد یک میلیون شغل در سال براساس مستندات و طرح کالا برگ الکترونیکی از جمله اقدامات شاخص است.

استاندار زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه درد کارگران را درد خودمان می‌دانیم، گفت: حل مسائل کارگران از دغدغه های اصلی مدیریت استان است.

محسن افشارچی با بیان اینکه استان زنجان در شاخص‌های مرتبط به حوزه کار و تولید، رتبه‌های بالای کشور را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: زنجان در زمینه احیای واحدهای راکد رتبه دوم کشوری و در زمینه نرخ بیماری رتبه سوم کشور را از آن خود کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، وی به گره‌گشایی از مسائل تعاونی‌های مشکل‌دار استان اشاره کرد و افزود: در این زمینه با همراهی مسؤولان کشوری اقدامات مطلوبی تاکنون انجام شده است.

در پایان این دیدار، از دو مادر خانه‌دار روستایی دهه هشتادی زنجان که سه فرزند دارند، تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند