Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:11:49 GMT

برگزاری 20 رزمایش در بابل در هفته پدافند غیرعامل

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۵۵۷

برگزاری 20 رزمایش در بابل در هفته پدافند غیرعامل

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، قربانعلی ولیزاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: سازمان پدافند غیرعامل در سال ۸۲ بر اساس فرامین مقام معظم رهبری تشکیل شد و هرسال پنجم تا هشتم آبان ماه به نام هفته پدافند غیرعامل تعیین شد که شعار امسال هفته پدافند غیرعامل، مقاومت فعال، ناباوری حیرت انگیز و ایران قوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تضمین امنیت کشور، مستلزم اصلاح و توسعه زیر ساخت‌ها است افزود: ۵۵۰ نانوایی با سهمیه دولتی و ۲۵۰ نانوایی نیمه دولتی در سطح شهرستان فعالیت دارند که ۸۰ درصد این نانوایی‌ها به کپسول گاز مجهز و ۵۰ درصد نیز دوگانه سوز هستند تا مشکلی در پخت نان نداشته باشم.

فرماندار ویژه بابل از رونمایی طرح جامع پدافند غیرعامل در بابل خبر داد و تصریح کرد: پدافند غیرعامل مهمترین ابزار بازدارندگی و پایدارترین و ارزانترین روش دفاعی و پشتوانه اقتدار و پایداری ملی برای هر کشوری است.

ولیزاده با اشاره به تشکیل ۶ کارگروه ویژه در شهرستان بابل به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، خاطرنشان کرد: نواختن زنگ پدافند غیرعامل در سطح مدارس شهرستان، همایش دوچرخه سواری همگانی، مانور اطفا حریق در بندپی شرقی، اتصال راه بین روستایی لدار، پی نماز و یک شوب و همچنین اتصال بخش‌های بندپی شرقی، بندپی غربی، گتاب و بابلکنار از پروژه‌های محوری هفته پدافند غیرعامل در این شهرستان است.

فرماندار بابل یادآور شد: در ارزیابی شاخص اقتصادی سال ۹۸، فرمانداری بابل به عنوان فرمانداری موفق استان به وزارت کشور معرفی شد و از لحاظ عملکردی رتبه دوم را در سطح استان به خود اختصاص داد.

فرماندار ویژه بابل خواستار رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مهار ویروس در دور سوم شیوع کرونا شد و تصریح کرد: ادارات از دادن خدمات به افرادی که فاقد ماسک و رعایت پروتکل بهداشتی هستند خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه روزانه چند بیمار بستری در بابل داریم، افزود: مهمترین نگرانی ما از دورهمی خانوادگی و مراسم‌های عروسی است.

ولیزاده با بیان اینکه تالارها با ۳۰ درصد ظرفیت پذیرای مهمان هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰۰ پرسنل تالارها که بیشتر از قشر ضعیف و سرپرست خانوار هستند بیکار شدند بدون اینکه بیمه باشند لذا باید برای این قشر تمهیدات جدی اتخاذ کرد.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه با سفر محمدباقر نوبخت و تخصیص اعتبار فاز نخست تصفیه‌خانه شهرهای گروه الف در حال بهره‌برداری است، یادآورشد: در صددیم برای آغاز بهره‌برداری از فاز نخست تصفیه‌خانه ابتدا شهرستان به پایداری تامین آب شرب برسد و پس از آن فاز نخست تصفیه‌خانه بعد از انجام مقدمات شست‌وشو وارد مدار شود تا برای همیشه مشکل آب شرب مردم بابل حل شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۰/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار پدافندغیرعامل بابل نشست خبری هفته پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد