Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، روز جمعه، دوم آبان‌ماه، عباس اکبری، محمدی معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، به همراه ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی این شرکت، با حضور در دفتر مرکزی باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان با مجتبی لطفی، رئیس هیئت‌مدیره و محمدرضا ساکت، مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس اکبری و ایرج ترابی که به نمایندگی از سوی حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و همچنین کارکنان پرتلاش و خدوم این مجتمع عظیم صنعتی در باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان حضور داشتند، ضمن گرامیداشت و تبریک روز سپاهان، به مدیرعامل باشگاه طلایی‌پوشان، برای وی و خانوادۀ بزرگ سپاهان آرزوی موفقیت و بهروزی کردند.

در این دیدار، مدیران ارشد فولاد مبارکه، توجه ویژۀ این شرکت به باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان را از اهمّ فعالیت‌های خود در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کردند و همچون گذشته، ادامۀ حمایت‌های همه‌جانبه از طلایی‌پوشان را در همۀ رشته‌های ورزشی و تمام فعالیت‌های باشگاه، از اولویت‌های شرکت فولاد مبارکه دانستند.

پربیننده ترین بررسی پیشنهادهای فولادسازان برای بازگشت آرامش به بازار فولاد میانی رتبه‌دار بیشترین صادرات شد بورس کالا محور مبادلات فولاد کشور می‌شود واسطه‌ها به التهاب قیمت‌ها در بازار فولاد دامن می‌زنند حفظ ایمنی کارکنان اولویت اصلی مدیریت فولاد مبارکه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه سپاهان شرکت فولاد فولاد محمدرضا ساکت حمیدرضا عظیمیان فولاد مباركه اصفهان قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت شرکت فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی