Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۳۷ هزار و ۴۷۰ واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۳۶ هزار و ۵۸۶ واحد به کار خود پایان داد و ۶ میلیارد و ۳۷ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۳۷ میلیارد تومان در ۶۵۴ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های خوراک دام پارس، صنایع شیمیایی سینا و رادیاتور ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های حمل و نقل توکا، باما و توسعه صنایع بهشهر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۳۹۱ میلیون ورقه به‌ارزش ۲ هزار و ۶۰۳ میلیارد تومان در ۳۷۰ هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۰۵ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶ هزار و ۴۷۰ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و جنرال مکانیک بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های فرابورس ایران، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و نفت ایرانول بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سهام بالاترین رشد قیمت سهامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۵۳.۱۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۳۸۴.۹۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۱۹,۸۳۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳,۱۲۷.۵۵۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۸,۷۰۹.۸۸۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748263

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟