Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@20:17:43 GMT

واکنش حزب اتحاد ملت به حادثه دختر آبادانی

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۰۱۶

واکنش حزب اتحاد ملت به حادثه دختر آبادانی

حزب اتحاد ملت در واکنش به حادثه دختر آبادانی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا متن بیانیه حزب اتحاد ملت به شرح زیر است:

اتفاق تلخ و دلخراش آزار و شکنجه یک شهروند در ملاء عام توسط یک پلیس در مشهد که گفته می‌شود منجر به مرگ او شده، موجی از ناراحتی و رنجش افکار عمومی را موجب شد.

این اتفاق که ناخودآگاه اذهان بسیاری را به یاد قتل دلخراش جورج فلوید توسط پلیس آمریکا و واکنش‌های به حق نسبت به آن به خصوص از جانب مسئولان کشورمان انداخت، ایجاب می‌کند تا مشابه آن توصیه‌ها و محکومیت ‌ها را به نحوی متناسب با حادثه رخ داده و زمینه‌های بروز آن، به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نمی‌توان کتمان کرد که از این گونه اتفاقات در هر گوشه‌ای از دنیا امکان بروز دارد و نمی‌توان لزوما به آنها عمد سیستماتیک بار کرد، اما از جهتی دیگر، تعدد اتفاقات دلخراش و رنج‌آور که اخیرا بازتاب عمومی در کشورمان یافته، باعث ناراحتی و حساسیت مضاعف در جامعه‌مان شده است.

حزب اتحاد ملت با درخواست رسیدگی شفاف، قانونی، فوری و قاطع به این حادثه از سوی قوه قضائیه، انتظار دارد تا نیروی انتظامی نیز برای مدیریت امور به نحوی که شاهد تکرار چنین وقایع تلخی در هیچ سطحی و در هیچ مکانی اعم از خلوت بازداشتگاه‌ها و ملا عام نباشیم، تمهیداتی فراهم کرده و به اطلاع عموم برساند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه قتل قوه قضائیه مشهد نیروی انتظامی حزب اتحاد ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد

وحید امیری بازیکن ملی پوش پرسپولیس درباره رقابت با استقلال بر سر قهرمانی و حاشیه‌های بیرون از زمین بازی گفت: تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد.

دریافت 22 MB

     

دیگر خبرها

  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • کارفرمایان حق کارگران را به خوبی ادا کنند
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • روایت کانال 14 اسرائیل در اتفاقات اصفهان