Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دادستان شهرستان سامان گفت: امروز بحث سهم ما از آب نیست بلکه بحث صنعت است و اگر نگاه ما صنعتی باشد، یک بخشی از بیکاری استان حل می‌شود‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حسن الهی دادستان شهرستان سامان در جلسه شورای اداری این شهر اظهار داشت: گرفتاری استان از نیامدن وزرا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به استان نیست امروز گرفتاری اصلی این است که نگاه صنعتی به این استان وجود ندارد.

وی با تاکید بر رشد صنعت در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری نباید مطالبه مسئولان در حوزه آب، صنعت و ... نگاه به سال جاری باشد و نگاه به نداشتن آب کنند چرا که از رشد صنعت در استان باز می‌مانیم.

خوزستان|68 هزار مترمربع از زمین‌ شهرک‌های صنعتی دزفول باز پس‌گیری شداحیای 110 واحد صنعتی راکد توسط بنیاد برکت30 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی لرستان احیا می‌شود

دادستان شهرستان سامان ادامه داد: صنعت سرامیک باید در استان، صنعت اولیه باشد چرا که دارای زمین، آب و به منبع سنگ معدن نزدیک است، هر یک از مسئولان که به استان می‌آیند باید مطالبات فراتر از چیزهای جزئی باشد.

الهی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری در صنعت نباید با استان‌های دیگر هیچ تفاوتی داشته باشد و باید صنعت استان رشد پیدا کند، از جنوب خوزستان و از اطراف دیگر اصفهان و ... قابلیت را در رشد صنعت داشتند، استان ما هم باید رشد یابد.

وی در پایان با تاکید بر کلی شدن مطالبات از مسئولان، خاطرنشان کرد: امروز بحث سهم ما از آب نیست بلکه بحث صنعت است و اگر نگاه ما صنعتی باشد، یک بخشی از بیکاری استان حل می‌شود‌.

انتهای پیام/7540/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری رشد صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری