Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: مصرف سی‌ان‌جی در سبد سوخت حمل‌ونقل غرب استان مازندران در 6 ماه نخست امسال، حدود 50 درصد رشد داشته است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی در این باره گفت: در 6 ماه نخست امسال، با جایگزینی گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی)، 57 میلیون لیتر در مصرف بنزین در سطح منطقه صرفه‌جویی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به رشد 50 درصدی مصرف سی‌ان‌جی در 6 ماه نخست امسال در سطح منطقه افزود: شهریورماه با مصرف سی‌ان‌جی، حدود 11 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده که نسبت به ماه گذشته هفت درصد رشد داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: در همه جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه، 250 نازل فعال در شرایط ایمن و استاندارد، آماده سوخت‌رسانی به خودروهای سی‌ان‌جی هستند و بر اساس تازه‌ترین آمار، صددرصد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه موفق به دریافت گواهینامه استاندارد تا پایان سال 98 شده‌اند.
امانی تأکید کرد: پیش از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، به‌صورت تقریبی روزانه 15 هزار خودرو از جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه سوخت‌گیری می‌کردند که پس از اجرای طرح یادشده، به حدود 27 هزار خودرو رسید که با توجه به ظرفیت کمپرسورهای جایگاه‌ها، قابلیت سوخت‌رسانی روزانه به 50 هزار خودرو فراهم است.
وی تصریح کرد: افرادی که مایل هستند خودروهای خود را گازسوز کنند، می‌توانند به سامانه ثبت دوگانه‌سوزکردن خودروها به آدرس GCR.NIOPDC.IR مراجعه و ثبت‌نام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مصرف سی ان جی منطقه چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، مهدی شفیعی‌زاده اظهار کرد: میزان مصرف برق مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

وی اضافه کرد: این موارد شامل بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می‌شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌رضوی گفت: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکان برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

وی به افزایش مشترکان برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و اظهار کرد: تعداد مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس