Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@05:48:45 GMT

بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه آمل

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۷۲۲

بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه آمل

خبرگزاری آریا - دكتر برات كریمی، مدیرعامل بانك دی در بازدید از شعبه آمل بر لزوم پایبندی هر چه بیشتر شعب به اصل مشتری مداری تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مدیرعامل بانك دی در جریان این بازدید که با همراهی مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک انجام شد ضمن گفت و گو با كاركنان و مشتریان، نقش بانک‌ها را در توسعه اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و تاكید كرد شعب باید با توجه به نوع فعالیت خدمت‌محور توجه ویژه‌ای به مشتریان خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بانك دی با كلیدی خواندن نقش كاركنان شعب در جذب و حفظ مشتریان گفت: همکاران شعب ضمن ارائه خدمات باید تلاش کنند با لحن حرفه‌ای در کنار تکریم و حفظ منزلت مشتریان، خاطره‌ای خوش را در ذهن آنان از بانك دی به جای گذارند. كریمی افزود: شعبه ای كه مشتری را جزو سرمایه با ارزش بانك دانسته و وفاداری به مشتریان و درک و تشخیص صحیح نیازها و انتظارات آن‌ها را در اولویت امور قرار دهد، می تواند به موفقیت در اهداف تعیین شده دست یابد. مدیرعامل بانك دی ضمن تاکید مجدد بر اهتمام شعب در زمینه جذب منابع ارزان‌قیمت گفت: تلاش بانک دی در سال جاری در راستای جذب سپرده‌های ارزان‌قیمت است كه با تلاش تمامی همكاران در شش ماهه نخست سال به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یافتیم و انتظار می رود همچنان جذب منابع ارزان قیمت و اصلاح نسبت مصارف و منابع به منظور دستیابی به برنامه های عملیاتی با تلاش مضاعفی در دستور کار شعب باشد. تاكید بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری و دقت در رعایت مقررات و قوانین در زمان پرداخت تسهیلات و اعتبارسنجی مشتریان و سرعت بخشیدن به وصول مطالبات از دیگر محورهای سخنان مدیرعامل بانك دی در این بازدید بود. گفتنی است در این بازدید دكتر كریمی، مدیرعامل بانك دی از اهتمام جمعی كاركنان شعبه آمل در راستای ارائه خدمات مطلوب به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و عملكرد قابل قبول در حوزه تسهیلات ویژه كرونا و ارائه بسته حمایتی به جامعه پزشكی قدردانی كرد. همچنین در این دیدار، کارکنان شعب در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک به بیان مسائل و ارائه دیدگاه ها و راهکارهای خود در راستای پیشبرد امور شعب پرداختند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟