Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در تفریحگاه‌های استان به‌ویژه سواحل، وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطلوب نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید کشمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، با قدردانی از آحاد مختلف مردم جامعه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: تنها راه مصون ماندن از  ابتلا، بستری و مرگ کرونایی استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمع‌ها و اجتماعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه 50 درصد شهرستان‌های این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد بیان کرد: در این شهرستان‌ها حضور دانش آموزان در مدارس ممنوع شده و دانش آموزان از طریق فضای مجازی شبکه شاد فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه همه گروه‌های سنی در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند گفت: گروه سنی سالمندان در معرض آسیب بیشتری قرار دارند و سالمندی به عنوان عامل خطر ابتلا به بیماری کرونا محسوب شده است.

کشمیری، با تاکید بر خرید الکترونیکی برای حضور نیافتن در بازار خاطر نشان کرد: پرهیز از حضور یافتن در بازارها، سلامتی مردم را در ابعاد گوناگون تضمین می‌کند و خرید الکترونیکی می‌تواند در این عرصه راهگشا باشد.

ستاد ملی کرونا پیشنهاد اعمال محدودیت‌های تردد به استان بوشهر را دریافت کرد ضعف سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت استان بوشهر باید برطرف شود بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر به کمک بخش درمان استان بیاید/ پیگیری تجهیز و نوسازی بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه "در تفریحگاه‌های استان به‌ویژه سواحل، وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطلوب نیست" گفت: مردم باید در کنار سواحل ضمن استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، از نشست‌های تجمعی و دورهمی پرهیز کنند چراکه تنها راه مصون ماندن از ابتلا به کرونا همین مهم است.

کشمیری با اظهار امیدواری در رعایت پروتکل بهداشتی برای کاهش بیماران کرونایی افزود: امید می‌رود با ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد کاهش مبتلایان و بستری‌های کرونایی در روزهای آینده باشیم.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور در حوزه‌های مختلف و فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش دو محصول راهبردی استان بوشهر یعنی خرما و آبزیان عرضه می‌شود، از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است، با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها و نیاز‌هایی سایر نقاط کشور و کشور‌هایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان فراهم شود.

وی گفت: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت‌به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف اقدام و هم این‌که زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشور‌ها هم شود.

باستین اظهار کرد: از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ باعث تحقق اهداف مورد نظر شود و دستاورد‌های خوبی را برای استان به همراه داشته باشد.

وی با بیان این‌که برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادراتی در این نمایشگاه یاد شده هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: براساس اطلاعات کسب شده تا کنون بین ۱۵ تا ۲۰ فعال بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار داخلی و خارجی و سرمایه‌گذاران از این فرصت استفاده مطلوب برده شود.

دیگر خبرها

  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت