Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@11:09:38 GMT

عربده کش جنوب در تله پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۱۲۶

عربده کش جنوب در تله پلیس افتاد

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایران آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ساعت ۰۲:۴۵ بامداد چهارم آبان ماه، خبری مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید بژ رنگ در حالتی غیرعادی با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد، شیشه‌های ۵ دستگاه خودروی سواری و ۳ باب مغازه را شکسته و خسارت به خودرو‌ها و مغازه‌ها وارد کرده اند، دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع این حادثه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه به نشانی اعلامی اعزام شدند. ولی مشخص شد متهمان پس از تخریب خودرو‌ها و شیشه‌های مغازه از محل گریخته اند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی، پلاک انتظامی خودروی متهمان به دست آمد، گفت: در رصد‌های اطلاعاتی مالک خودرو که همان راننده خودروی سواری بود، شناسایی شد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران افزود: ماموران کلانتری خزانه موفق شدند با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضائی، این فرد شرور را کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.
وی بیان داشت: متهم به کلانتری خزانه انتقال و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف کرد.
سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه هر ۸ مالباخته با طرح شکایت و اعلام خسارت وارده خواستار پیگیری قضائی شدند، افزود: دستگیری متهم دوم پرونده کماکان ادامه دارد و متهم اصلی پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرکلانتر هفتم پایتخت عربده کش جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا