Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز دوشنبه در نشست با مدیرعامل بانک توسعه و تعاون کشور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز پرداخت این تسهیلات با هماهنگی بانک مرکزی و لغو محدودیت صادر شده پس از ۱۵ سال انتظار کشاورزان محدوده پایاب این سد به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه اجرای این پایاب آغاز شده است، افزود: کشاورزان با استفاده از آبیاری مدرن و تحت فشار راندمان تولید را بالا می‌برند و خبر خوشی برای کشاورزان منطقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل گفت: علاوه بر این افزایش ۲۰۰ میلیارد ریالی تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه شیرآلات قهرمان در منطقه گرمی مغان مورد تاکید است که پیش‌تر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۵۲ مصوب شده بود و با رایزنی‌های صورت گرفته ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر به این مبلغ افزوده شد تا شاهد اشتغال‌زایی بیشتر در این مجموعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش تسهیلات وام‌های روستایی در دستور کار قراردارد، تصریح کرد: موافقت اولیه برای افزایش تسهیلات روستایی اعلام شده که در آینده نزدیک از کانال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به طرح‌های روستایی اعطا خواهد شد.

بهنامجو گفت: مورد بعدی تعاونی الزهرای کوثر است که در زمینه لبنیات فعالیت می‌کند و طبق توافق با کاهش سود بانکی، مبنای سود تسهیلات این بنگاه را ۱۲ درصد حساب می‌کنند که با بخشودگی ۶ درصد با ابلاغ کتبی به استان، این تعاونی راکد به مدار فعالیت و چرخه تولید بر می‌گردد.

برچسب‌ها استان اردبیل اعتبار اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل اعتبار اکبر بهنام جو استان اردبیل اعتبار اکبر بهنام جو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری