Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-کاروان بهداشتی درمانی بیمارستان۵۸۰ تختخوابی نیروی زمینی ارتش جهت خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم بخش سردشت دزفول اعزام شد. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از دزفول،کاروان بهداشتی درمانی بیمارستان580 تختخوابی نیروی زمینی ارتش جهت خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به مردم بخش سردشت دزفول اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در جمع خبرنگاران در این باره، اظهارداشت: این کاروان سلامت با توجه به اعلام نیاز مناطق محروم دزفول مبنی بر اتخاذ تدابیر درمانی و جلوگیری از حضور افراد خارج از شهرستان به داخل شهر و ایجاد کلونی‌ها در ایام شیوع کرونا به بخش سردشت دزفول اعزام شد.

مرکل: دورانی سخت در مبارزه با کرونا در انتظار ما استسیستان و بلوچستان در مرحله هشدار شیوع کرونا قرار گرفت / کرونا ‌همچنان قربانی می‌گیردآخرین آمار جهانی کرونا/ عبور شمار مبتلایان کلمبیایی از یک میلیون نفر +جدول تغییرات

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: این کاروان سلامت شامل بیمارستان سیار برای انجام اقدامات درمانی و تحویل داروی رایگان است؛ که متشکل از تیم‌های پزشکی  از جمله دندانپزشکی، زنان و زایمان، ارتوپدی، متخصص عفونی، سونوگرافی، متخصص زنان و زایمان و پزشک عمومی است.

 

انتهای پیام/337/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بخش سردشت دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار