Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور حیدر بهاروند، مهدی محمد نبی، محمود اسلامیان، علی کفاشیان، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی و لیلا صوفی زاده در دفتر ریاست فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست، سرپرست فدراسیون به مسیر قانونی طی شده درباره اساسنامه طی 6 ماه گذشته اشاره کرد و از تلاش‌های موثر و ارزشمند اعضای مجمع، هیات رئیسه، دبیرکل، کمیته حقوقی و تدوین مقررات و دپارتمان بین الملل و همچنین ارائه طریق وزارت ورزش و جوانان و دیگر سازمان‌های ذیربط تقدیر کرد.

بهاروند در این باره عنوان کرد: خوشبختانه پیش نویس اساسنامه و مقررات انتخاباتی واصل گردید و می‌بایست جلسه مجمع عمومی به منظور تصویب اساسنامه و مقررات انتخاباتی و متعاقبا مجمع انتخاباتی نیز تعیین و برگزار شود.

در ادامه موارد ذیل به تصویب اعضای هیات رییسه رسید؛

1_ اساسنامه، مقررات انتخاباتی و دستور العمل برگزاری مجمع مورد تایید اعضای هیات رییسه قرار گرفت و مقرر شد در موعد زمانی مقرر به فیفا ارسال گردد.

2_دستور جلسه مجمع عمومی درباره تصویب اساسنامه، مقررات انتخاباتی، دستورالعمل انتخاب اعضای کمیته‌های انتخاباتی و سایر موارد مورد تصویب قرار گرفت.

3_با توجه به شدت شیوع ویروس کرونا برگزاری مجمع عمومی به صورت مجازی در روز شنبه 8 آذر 99 در اولویت قرار گرفت و در صورت عادی شدن شرایط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی مجمع به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

4_دبیرخانه مجمع با توجه به مفاد مواد 27 و 28 اساسنامه فعلی، نسبت به صدور اطلاعیه رسمی و همچنین ارسال دعوتنامه و کلیه مدارک به اعضا مجمع اقدام خواهد کرد. بدیهی است به منظور سهولت در فرآیند انجام امور اداری مجمع، از طریق سامانه الکترونیک مجمع نسبت به ارسال کلیه مدارک اقدام و ملاک عمل خواهد بود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1078623 برچسب‌ها هیات رییسه فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا هیات رییسه فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان فوتبال ایران مقررات انتخاباتی فدراسیون فوتبال هیات رییسه مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی