Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@18:22:22 GMT

دیدار دبیرکل نجباء با مشاور عالی رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۵۵۱

دیدار دبیرکل نجباء با مشاور عالی رهبر انقلاب

به گزارش جماران؛ به نقل از نُجَباء، دبیرکل نُجَباء در تهران با مشاور عالی رهبر انقلاب در امور نیروهای مسلح ملاقات کرد و اهم موضوعات مربوط به تحولات جاری منطقه و عراق را با وی مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار داد.

 دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء روز دوشنبه در تهران با دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب در امور نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین در این ملاقات راجع‌به شرایط حاکم بر منطقه به‌ویژه تحولات امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور عراق به تبادل‌نظر پرداختند و سیاست‌های مخرّب آمریکا در حوزه‌های گوناگون را مورد انتقاد قرار دادند.

نفوذ هیأت‌های صهیونیستی به عراق در پوشش فعالیت‌های اقتصادی و مدنی، پیوند برخی احزاب و سیاستمداران فاسد با دشمنان و زمینه‌سازی آنان برای سازش عراق با اسرائیل، کوشش آمریکا جهت احیای داعش و حزب بعث، همچنین حضور فعال نُجَباء در میادین جهاد علیه تروریسم تکفیری و اشغالگری، از دیگر محورهای این دیدار بود که به‌صورت مبسوط بررسی شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» به شرایط حساس عراق، نارضایتی عمومی و انتظار برای برگزاری انتخابات زودهنگام، همچنین شکست پروژه آمریکا با تلاش مقاومت، الحشد الشعبی و کمک ایران اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون واشنگتن سعی دارد از طریق ایجاد بحران‌های اقتصادی ـ امنیتی، عراق را به‌سمت ویرانی و بی‌ثباتی سوق دهد.

 وی سفارت آمریکا را نه مقرّی دیپلماتیک، بلکه پایگاهی نظامی و مرکز هدایت گروه‌های انحرافی توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: دولت سابق قصد داشت ضمن اصلاحات اقتصادی، دست آمریکا را از منابع ملی کوتاه کرده و با مشارکت دادن سایر کشورها، عراق را از هیمنه ایالات‌متحده خارج کند؛ که این اقدام، واشنگتن را عصبانی کرد.

 سرلشکر «سیدیحیی رحیم صفوی» نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار شیخ اکرم الکعبی و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به ایشان، خواستار تعمیق روابط دوجانبه شد و گفت: طبق تجربه 50 ساله من، آمریکا شر مطلق بوده و راهبرد کنونی واشنگتن، قطع ارتباط عراق با ایران در عرصه‌های مختلف و جایگزینی آن با اردن، عربستان و حتی اسرائیل است.

 وی با تمجید از روحیه شجاع مردم عراق، تعرض عناصر خرابکار به الحشد الشعبی را محکوم کرد و استمرار فشار بر اشغالگران آمریکایی را ضروری برشمرد.

سرلشکر رحیم‌صفوی با تأکید بر اینکه حضور آمریکایی‌ها در هر نقطه از جهان، رهاوردی جز غارت، ناامنی، بی‌ثباتی و تروریسم برای کشورها نداشته است، افزود: عراق نمونه آشکاری برای این واقعیت است و راه نجات این کشور، پایان بخشیدن به اشغالگری با اراده مردم عراق می‌باشد.

مشاور عالی رهبر انقلاب در پایان تصریح کرد: اگر ملت‌های ایران و عراق با هم یکی شوند، نتیجه‌اش آزادی فلسطین است و بر این باورم که خون شهدای مقاومت مثل «سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس» قدس را آزاد می‌کند.

اخبار مرتبط دبیرکل نُجَباء: دشمنان سعودی در عمق خانه‌هایشان نیز امنیت ندارند انتقاد عماد افروغ از هتاکان به رئیس جمهور: آنها که نقد را با هتاکی خلط می‌کنند نگاه‌شان به رهبری نیز قاعده‌مند نیست همه امکانات درمانی نیروهای مسلح در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت مراسم قرائت زیارت اربعین با حضور رهبر معظم انقلاب آغاز قرائت زیارت اربعین در حسینیه امام خمینی در حضور رهبر انقلاب

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا رهبر انقلاب نجباء جنبش نجباء سرلشکر رحیم صفوی نجباء عراق سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مشاور عالی رهبر انقلاب ن ج باء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر

«شام آخر» ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو با آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان حس کنجکاوی مطبوعات آلمان را برانگیخت. این زوج شیرین در حال ترک یک جلسه محرمانه مشاهده شدند.

روزنامه بیلد آلمان نوشت: دو شب قبل آنالنا بربوک با ینس استولتنبرگ در رستوران هتل Telegraphenamt در برلین تقریباً سه ساعت دیدار کردند. این دیدار مخفیانه که تا پاسی از شب ادامه داشت به دور از هجوم خبرنگاران برگزار شده بود. محور گفتگو‌های این دیدار تاکنون مشخص نشده است.

عصر پنجشنبه، مایکل کرنر، عکاس نشریه بیلد، از دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان حین خروج از هتل در حالی که تحت تدابیر امنیتی هفت افسر محافظ بودند، فیلم گرفت.

گفته می‌شود که استولتنبرگ شخصاً از وزیر امور خارجه آلمان درخواست ملاقات کرده است. ادعا می‌شود این دیدار در مورد امنیت اروپا و کمک بیشتر به اوکراین بوده است. با این حال، هیچ یک از دو طرف درباره گزارش روزنامه بیلد و دیدار محرمانه پاسخی نداده اند.

این روز‌ها استولتنبرگ در آلمان به سر می‌برد تا برای نشست ناتو که در ماه جولای در واشنگتن برگزار می‌شود، آماده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد