Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ارسال مقاله به سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق‌مدار تا پایان آبان ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش ایسنا، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با اعلام تمدید مهلت ارسال مقاله تا پایان آبان ماه اعلام کرد: سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق‌مدار با هدف تبیین و گسترش اخلاق حرفه‌ای و تحقق دانشگاه اخلاق‌مدار، در آذر ماه سال ۱۳۹۹ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری اخلاقی به‌عنوان بنیادی‌ترین پایه در اخلاق حرفه‌ای، تبیین و گسترش اخلاق حرفه‌ای در سطح دانشگاهیان، ارائه راهکارهای عملی برای تقویت و ترویج اخلاق در بین اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان، ترویج اخلاق در آموزش، پژوهش، فضای مجازی و مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به جامعه و طراحی الگوی مسئولیت‌پذیری اخلاق دانشگاهی و نقش‌آفرینی دانشگاه در تعالی اخلاق جامعه را می‌توان از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به محورهای مبانی، مؤلفه‌ها و ویژگی‌های دانشگاه اخلاق‌مدار، اخلاق حرفه‌ای در نظام آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اداری دانشگاه، مسئولیت اخلاقی دانشگاه نسبت به جامعه و راهکارهای عملی رشد اخلاقی دانشگاه، در سامانه ethics.ut.ac.ir ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران ارسال مقاله سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار دانشگاه اخلاق مدار اخلاق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم مسئولیت پذیری تیپاکس

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آنچه که ما این روزها از عملکرد پست می شنویم عملکرد مثبت و سرعت عمل در ارسال محموله های پستی از سوی شرکت پست است اما گاهی برخی از شرکتهای پستی با بی مسئولیتی موجب نارضایتی مشتریان را فراهم می کنند شهروند خبرنگاری در پیامی درباره این موضوع صحبت کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما

بعد از ۸ روز تاخیر کالا تازه میرسه به شهر، میدن به پستچی ،پستچی زنگ میزنه به گوشی وشی خاموشه، بدون مراجعه به آدرس ظرف دو ساعت کالا برگشت داده میشه به مبدا، و جالبه که درحالی که کالا برگشت داده شده به مبدا ساعت ۹ شب که ساعت کاری نیست اس ام اس میاد که شما کالا را تحویل گرفتید درحالی که نه مشخصه که کدوم پستچی به چه آدرسی کالا رو برده ، پشتیبانی هم برای اینکه از سر خودش باز کنه عصر روز جمعه یه تماس ۵ ثانیه ای روی گوشی انداخته و حتی فرصت جواب دادن ندادن که بعدا بگن شما خودت جواب ندادی ، توز سامانه اینماه شکایت ثبت میکنیم از عدم ارسال کالا حتی جواب نمیدن ، اینهمه شاکی هم هست اما هیچ شبکه خبری حاضر نیست خبری پوشش بده

دیگر خبرها

  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد