Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@04:20:30 GMT

دشمنان می‌خواهند مردم دست از انقلاب بکشند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۷۱۱

ساعت 24-آیت‌الله سید احمد خاتمی گفت: مهم‌ترین جنگ پیش روی ما در حال حاضر جنگ اقتصادی است. دشمنان می خواهند تا مردم دست از انقلاب بکشند؛ اما مردم مسیرشان را با بصیرت انتخاب کردند و می دانند تمام این سختی ها هزینه های زندگی با عزت است.

 آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با برنامه سعادت آباد رادیو تهران با اشاره به آیه 60 سوره انفال " وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ" گفت: در دنیایی که گرگ ها خود را ابرقدرت می دانند چیزی جز قوت و قدرت پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در دنیایی که قلدران با زبان زور اقدام به توطئه می کنند و تمام تلاش خود را برای براندازی دیگر کشورها می کنند، چیزی جز قدرت نمی تواند جوابگو باشد؛ اما قدرت ما با دیگر قدرت ها متفاوت است؛ چون قدرت ما با هدف بازدارندگی است اما سیاست دشمنان قدرت با هدف غارت است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ما باید قوی شویم" اظهار داشت: گرگ صفت ها و در راس آنها آمریکا کاری جز بلعیدن ندارند. هر کجا که پا بگذارند اقدام به زور گویی می کنند و تنها راه مقابله با این جوامع، اقتدار است.

امام جمعه موقت تهران درباره اقتدار منتظران امام زمان(عج) در مبارزه با سیاست های استعمارگونه آمریکا گفت: امام زمان حکومتی را به همراه خود می‌آورد که بی نظیر است و معنای واقعی کلمه توحید را محقق می سازد. یاران مهدی مانند یاران سیدالشهدا خستگی ناپذیرند و پا به پای ‌این امام می جنگند. در جنگ 8 ساله عراق علیه ایران ما با کل دنیای استکبار مبارزه کردیم و کشورهایی از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان  شوروی سابق، عربستان، امارات و ... تا جای ممکن به عراق در راستای شکست دادن انقلاب اسلامی کمک کردند که به فضل الهی پیروز نشدند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه جنگ روانی از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته و همچنان وجود آن حس می شود گفت: آنچنان که هرروز با شایعه های آسیب نظام مواجه می شویم در حالی که این نظام شجره طیبه است و روز به روز قدرتمندتر می شود. جنگ فرهنگی و جنگ رسانه‌ای نیز همیشه در صحنه حضور داشتند و به ویژه اینکه جنگ فرهنگی پس از ارتحال امام خمینی(ره) شدیدتر شد و اما مهم‌ترین جنگ پیش روی ما در حال حاضر جنگ اقتصادی است. دشمنان می خواهند تا مردم دست از انقلاب بکشند؛ اما مردم مسیرشان را با بصیرت انتخاب کردند و می دانند تمام این سختی ها هزینه های زندگی با عزت است. ملت ایران خستگی را خسته کردند و در این مسابقه دشمن می بازد و این حرف‌ها تنها شعار نیست. 

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان گفت: هدف امام از این سخن صدور فرهنگ انقلاب به همراه بصیرت افزایی و تبیین و آشکار سازی چهره دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا است. کشور ایران با صدور فرهنگ مقاومت به دیگر کشورها می تواند اقتدار خود را همگانی کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد