Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدابخشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب شهر لردگان ، اظهار داشت: افزایش قیمت هر عدد کیت انشعاب برای مشترکان در بازار از یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال سال گذشته،به هفت میلیون ریال در سالجاری رسیده است که برخی از مشترکان از پرداخت این میزان هزینه تجهیزات، با مشکل مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از اشتراک تنها یک‌هزار و ۳۰۰ مشترک معادل ۱۰ درصد از  حدود ۱۳ هزار مشترکان انشعاب فاضلاب در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: امید است تا پایان سال جاری ۵۰۰ انشعاب جدید فاضلاب به شبکه نیز متصل شود.

 رییس اداره آب و فاضلاب لردگان، میزان اعتبار هزینه شده برای تصفیه‌خانه مرکز شهرستان را ۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : این طرح از سال ۱۳۸۴ در ۲ بخش ساخت تاسیسات تصفیه‌خانه و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر لردگان و روستاهای اطراف آن احداث و بهره‌برداری شده است.

به گفته وی، این تصفیه‌خانه با ظرفیت ۶ هزار مترمکعب در شبانه‌روز و با روش لجن فعال ،با قابلیت حذف ازت و فسفر به همراه اجرای خطوط انتقال به طول ۲.۱ کیلومتر در مدار قرار گرفته است.

وی از تکمیل شبکه‌گذاری سیستم فاضلاب در سطح شهر لردگان خبر داد و افزود: تنها روستاهای الحاقی "شیوان و "خارون" از اجرای سیستم شبکه فاضلاب محروم هستند که با برنامه‌ریزی انجام شده در آینده نزدیک این مناطق ۱۲هزار نفری نیز تحت شبکه فاضلاب قرار خواهد گرفت. 

به گزارش ایرنا، شهرستان لردگان در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

برچسب‌ها لردگان توسعه ایران چهارمحال وبختیاری شرکت آب و فاضلاب کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لردگان توسعه ایران چهارمحال وبختیاری شرکت آب و فاضلاب کشور لردگان توسعه ایران چهارمحال وبختیاری شرکت آب و فاضلاب کشور اخبار کنکور تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ وحید مهجور گفت: ۶۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب، فروردین امسال در گیلان شناسایی و تعیین تکلیف شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: افرادی که از انشعاب غیرمجاز آب استفاده می‌کنند علاوه بر تضییع حقوق مشترکان قانونی ، به شبکه توزیع آب تصفیه شده و بهداشتی خسارت وارد کرده و خدمات رسانی به این مشترکان را با اختلال مواجه می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۹۳۴ هزار و ۳۵۳ مشترک از خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب گیلان بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام