Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقیقه 74 دروازه سپاهان با گل به خودی امیدنورافکن باز شد تا سرخپوشان تبریزی با این گل بتوانند برنده بازی دور از خانه باشند.

سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان میزبان تراکتور تبریز بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در دقیقه 35 این بازی داور یک پنالتی به سود سپاهان اعلام کرد اما محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور با مهار ضربه محسن الغسانی مانع از باز شدن دروازه مهمان شد و به این ترتیب نیمه اول مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم، مهدی کیانی هافبک با تجربه سپاهان که در اردوی تهران غایب بود و از روز شنبه به تمرینات ملحق شد، برای سپاهان به میدان رفت. علاوه بر کیانی، کی‌روش استنلی، رضامیرزایی، محمدپاپی، رسول نویدکیا، محسن مسلمان و عزت‌الله پورقاز نیز برای تیم اصفهانی بازی کردند.

حبیب فرعباسی دروازه‌بان فصل گذشته نفت مسجد سلیمان که علیرغم اعتراض مسئولان این باشگاه راهی تراکتور شده، در نیمه دوم جای اخباری را گرفت و درون دروازه تیم تبریزی ایستاد.

دقیقه 74 دروازه سپاهان با گل به خودی امیدنورافکن باز شد تا سرخپوشان تبریزی با این گل بتوانند برنده بازی دور از خانه باشند.

 

همچنین بخوانید:

ترکیب تراکتور مقابل سپاهان اعلام شد

سپاهان و تراکتور در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه از ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسن اکرمی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب سپاهان
پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی.

ترکیب استقلال خوزستان
حسن پورحمیدی، علی هلیچی، محمود مطلق زاده، الجف رستم محمد، حسین ساکی، پیمان رنجبری، تورسونوف، ساویو روبرتو، محمد آبشک و عثمان اندونگ.

استقلال خوزستان به دنبال فرار از منطقه سقوط

تیم فوتبال سپاهان که هفته گذشته موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کند، امروز و در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال خوزستان بود. در ۱۰ سال اخیر استقلال تنها یک بار موفق به شکست دادن سپاهان شده است. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت و شاگردان «ژوزه مورایس» که در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای کسب سهمیه آسیایی و یا حتی قهرمانی در لیگ برتر نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند.

سپاهان در ۵ بازی اخیر خود شکستی را متحمل نشده و در طرف مقابل استقلال خوزستان یک بار در ۵ دیدار اخیر خود بازی را واگذار کرده است. با توجه به دو پیروزی متوالی نساجی، استقلالی‌ها بار دیگر در منطقه سقوط قرار گرفتند و باید در ۵ بازی باقی مانده خود تا پایان مسابقات، امتیازات لازم را کسب کنند.

زردپوشان سپاهانی در حالی به این بازی آمدند که برایان دابو را در اختیار نداشتند.

دینکا مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال کشورمان در این بازی در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک بازی را تماشا کرد.

نیمه اول

این دیدار در حالی آغاز شد که سپاهانی‌ها از همان ابتدا کنترل بازی را در اختیار گرفتند و تلاش کردند با بهره گیری از امتیاز میزبانی و در حضور تماشاگرانشان بر بازی مسلط شوند.

اما آبی پوشان استقلال هم دست و پا بسته نشان ندادند و روی ضد حملاتی که انجام می‌دادند موفق به خلق فرصت‌های خطرناکی شدند که مهم‌ترین آن در دقیقه ۳۰ رقم خورد که شوت بازیکنان استقلال در داخل محوطه جریمه با برخورد به w,vj پیام نیازمند راهی کرنر شد.

بهترین موقعیت سپاهان در دقیقه ۴۲ به وجود آمد و شکاری در داخل محوطه جریمه در موقعیت بسیار خوبی صاحب توپ شد اما او با بی دقتی شوت خود را به بالای دروازه فرستاد.

اما این پایان کار نبود و شهریار مغانلو در دقیقه ۲+۴۵ موفق شد با پاس کاوه رضایی گل اول سپاهان را به ثمر برساند تا شاگردان مورایس برنده به رختکن بروند.

کد خبر 6098575

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!