Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@21:23:45 GMT

دارایی صاحبان سهام عدالت نصف شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۱۲۶

ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی از نقطه اوج خود در تیر ماه نصف شده و در پایان معاملات شنبه ۳ آبان به ۱۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان رسیده است. ناطقان: با افت پی در پی شاخص بورس در سایه بی توجهی مسئولان دولتی، ارزش سهام عدالت نیز افت قابل توجهی داشته است.

در حالی که ارزش هر برگه سهام عدالت 532 هزار تومانی در تیر ماه و در اوج خود به 20 میلیون و 271 هزار تومان رسیده بود در پایان معاملات شنبه سوم آبان ارزش هر برگه سهام عدالت 532 هزار تومانی بالغ بر 11 میلیون و 111 هزار تومان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس ارزش سهام عدالت نسبت به اوج خود از تیر ماه تاکنون حدودا به نصف کاهش یافته است.

درحالی دارایی صاحبان سهام عدالت طی فقط چند ماه نصف شده است که مسئولان دولتی بارها سهام عدالت را دارای ارزشی بالاتر دانسته و به صاحبان این سهام که عمدتا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند توصیه کرده اند از فروش سهم عدالتشان خودداری کنند. منبع: تسنیم برچسب ها: دارایی ، صاحبان سهام عدالت ، نصف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دارایی صاحبان سهام عدالت نصف سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم

دانش‌آموزان پایه ششم دبستان باید در دو امتحانات هماهنگ کشوری و دانش‌آموزان پایه نهم در سه امتحان هماهنگ کشوری شرکت کنند اما نحوه تصحیح اوراق امتحانات به چه صورت است؟ - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانش‌آموزان پایه ششم برای دروس ریاضی و علوم باید در امتحانات هماهنگ کشوری شرکت کنند و امتحانات سایر دروس نیز به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

امتحانات کشوری درس علوم روز یکشنبه 30 اردیبهشت و امتحانات کشوری درس ریاضی پایه ششم روز  سه شنبه 8 خرداد 1403 برگزار می‌شود.

در امتحانات کشوری، سوالات در سطح کشوری طراحی شده و برای تمام دانش‌آموزان پایه ششم کشور مشابه است اما تصحیح اوراق توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

برنامه امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم و نهم اعلام شد

در امتحانات هماهنگ منطقه‌ای نیز سوالات دروس توسط منطقه آموزش و پرورش مربوطه طراحی می‌شود و برای دانش‌آموزان پایه ششم همان منطقه یکسان است اما تصحیح اوراق باز هم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در پایه نهم نیز برای دروس ریاضی، علوم و فارسی سؤالات به صورت کشوری طراحی می‌شود و برای سایر دروس سؤالات به صورت استانی است.

تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری و استانی پایه نهم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد