Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از برنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس دهم در رابطه با واکنش رهبری به توهین نمایندگان نسبت به دولت گفت: جایگاه رهبری طبق قانون اساسی فصل الخطاب است؛ امیدوارم برخی دوستان که در کرسی های مختلف سیاسی و اجتماعی هستند و تصور می کنند که به درجه اجتهاد رسیده اند، تبعیت از رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در رابطه با صحبت های ذوالنوری مبنی بر اینکه اطاعت از رهبری از اوجب واجبات است اما پیگیر حقوق مردم خواهیم بود، گفت: اطاعت از رهبری اما و اگر ندارد. اطاعت، اطاعت است مخصوصا برای افرادی که نسبت به دیگران ادعای بیشتری دارند و به هرکس که شبیه آنها نباشد، تهمت ضد ولایت فقیه می زنند و خود را ولایت مدار می‌دانند. شخصی مانند لاریجانی را می توان ولایت مدار دانست زیرا پس از آن یکشنبه سیاه رسماً پشت تریبون از رهبری عذرخواهی کرد و دیگر آن کار تکرار نشد و غرورش را هم حفظ کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: پس از صحبت‌های رهبری که پدرانه و بزرگ منشانه بود، آقایان به جای عذرخواهی و اطاعت پذیری باز هم توییت ‌زدند. رهبری کاملا واضح صحبت کردند و این کار را اشتباه دانستند چه ایرادی دارد بگویید به اشتباهتان پی بردید و به توصیه رهبری، چشم بگویید؟ 

او خطاب به توهین کنندگان افزود: وقتی مردم و رهبری ناراضی هستند چه اشکالی دارد عذرخواهی کنید و بگویید تابع احساسات صحبت کردید. 

نماینده مجلس دهم در مجلس اظهار کرد: رهبری در پیام خود فرمودند از تقابل و تخریب و بداخلاقی پرهیز کنید و به سمتی بروید که کشور از این چالش، رها شود. امیدوار هستم بعد از این همه سال این فرمان رهبری را بشنوند و تفسیر دیگری نکنند.

کد خبر 560315 برچسب‌ها دولت دوازدهم مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دولت دوازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)

در اعلامیه مطبوعاتی انتشارات بین‌الملل آکوبر که نسخه‌های انگلیسی و فارسی آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، عمیقا و صادقانه ابراز تأسف شده است.

در بیانیه این انتشارات آمده است: دلیل نگارش این نامه ابراز تأسف صادقانه و عمیق در مورد مناقشه اخیر ایجاد شده در رابطه با روایتی از آیت‌اللله روح‌الله خمینی در یکی از کتاب‌های منتشر شده توسط ما می‌باشد. ما متوجه شدیم که عنوان استفاده شده برای ایشان نه‌تن‌ها نادرست، بلکه عمیقاً برای بسیاری از افراد و جوامع توهین‌آمیز می‌باشد.

این انتشارات که بعد از این اقدام با موجی از اعتراضات اجتماعی در هند و دیگر کشور‌ها مواجه شده است، تاکید کرد: ما به سنگینی اشتباه خود معترف بوده و اعتقاد داریم که چنین توصیفات نادرستی نه تنها باعث خدشه‌دار شدن حقیقت و عدالت می‌گردند، بلکه به کلیشه‌های آسیب زننده نیز دامن می‌زنند. ما اهمیت اصلاح سریع و صریح این اشتباه را درک می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: صمیمانه‌ترین عذرخواهی را نسبت به تمامی افرادی که تحت تأثیر این غفلت قرار گرفته‌اند، ابراز می‌نماییم. قصد ما هرگز نشر اطلاعات غلط و کمک به ترویج روایت‌های زیان‌آور نبوده است.

این ناشر تاکید کرد که در واکنش به این اقدام، در حال اتخاذ اقدامات فوری جهت اصلاح این وضعیت است و افزود: ما به بازبینی و بررسی محتوای خود جهت حصول اطمینان از دقت، رعایت انصاف و حساسیت در بازنمایی‌های مان، متعهد می‌باشیم. علاوه بر این، ما یک تصحیح و عذرخواهی رسمی در کتاب‌های آتی و سکو‌های برخط خودمان صادر خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

tags # امام خمینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • وینیسیوس جونیور برای آقایان وقت ندارد؛ عکس گرفتن فقط با خانم ها! / فیلم
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!