Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@07:11:29 GMT

دیدار رؤسای صنوف و مجامع حرفه‌ای کشور با جهانگیری

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۴۴۶

دیدار رؤسای صنوف و مجامع حرفه‌ای کشور با جهانگیری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهور، رؤسای صنوف و مجامع حرفه‌ای کشور بعد از ظهر امروز(شنبه) با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.

در این نشست که مسئول کانون دفاتر خدمات قضایی، رییس سردفترداران اسناد رسمی، رییس کارشناسان دادگستری تهران، معاون سازمان نظام پزشکی، رییس سازمان نظام مهندسی، رییس دفاتر پیشخوان دولت، رییس دفاتر ازدواج و طلاق و رییس کانون وکلای دادگستری مرکز حضور داشتند هر یک از آنان به طور جداگانه، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص مسائل روز کشور و ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش روی اصناف و مجامع بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که دبیر هیات دولت نیز حضور داشت، معاون اول رییس جمهور ضمن استقبال از دیدگاه های تخصصی رؤسای صنوف و مجامع حرفه ای کشور، بر تلاش برای حفظ حقوق اصناف در عین تأمین حقوق شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهانگیری اصناف معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: همکاری با پارلمان برای توسعه روسیه را ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، رییس جمهور روسیه بر ادامه همکاری میان پارلمان و دولت این کشور پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

«ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه امروز دوشنبه، در دیدار با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد که همکاری با پارلمان و گسترش ایده‌ها برای توسعه فدراسیون روسیه باید ادامه یابد.

رییس جمهور روسیه، پس از اعلام قطعی نتایج انتخابات و پیروزی قاطع، گفت: ما باید به کار مشترک فعال در پارلمان کشور ادامه دهیم، کار مشترک با هدف ترویج ایده هایی که اجرای آن به ما حل مشکلات پیش روی کشور را می دهد.

پوتین یادآور شد که مردم انتظارات خود از مقامات کشور را به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه در میان گذاشته اند.

رییس جمهور روسیه در پایان تاکید کرد که دستیابی دولت روسیه به اهدافی که تعیین می کند بسیار حائز اهمیت است.

پوتین امروز با کسب اکثریت قاطع آرا در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، برای پنجمین بار به عنوان رییس جمهور این کشور انتخاب شد.

کد خبر 6058383

دیگر خبرها

  • پوتین: همکاری با پارلمان برای توسعه روسیه را ادامه می‌دهیم
  • اساسنامه تشکیل کانون دفاتر ازدواج و طلاق ابلاغ شد
  • حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما تمدید شد
  • اسبقیان: در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق و رویداد مهم در کشور رخ داد
  • ترامپ: در انتخابات برنده نشوم، حمام خون به‌ راه خواهد افتاد
  • ترامپ: زلنسکی بهترین فروشنده تاریخ است
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد
  • برخورد قانونی شدید با صنوف متخلف کرمانشاه در ایام منتهی به عید نوروز
  • در دیدار رییس جمهور با هنرمندان چه گذشت؟/ طرح چند نکته مهم
  • امکان پیگیری آرای دادگاه محاکمه منافقین در مجامع بین‌المللی