Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گزارش کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز بررسی شد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی این کمیسیون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: پیرو ادامه درگیری در مرزهای شمال غربی کشور و ادامه درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، عصر امروز آخرین تحولات حول موضوع قره باغ در کمیته روابط خارجی کمیسیون با حضور نمایندگانی از وزارتخانه های امور خارجه، کشور و اطلاعات و  فرماندهی مرزبانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متاسفانه این درگیری، تهدیداتی را برای جمهوری اسلامی به همراه  داشته که از جمله انها اصابت تعداد بالایی راکت و خمپاره به داخل سرزمین ماست.

عمویی ادامه داد: نمایندگان دستگاه ها در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه فعالیتشان ارایه دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته ضمن تاکید بر همکاری بین دستگاهی، بر ضرورت تقویت فعالیت بین المللی کشورمان جهت پایان سریعتر این درگیری، حل و فصل صلح امیز موضوع و پیگیری منافع ملی جمهوری اسلامی ایران تاکید شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران درگیری امنیت ملی قره باغ کمیته مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

علیپور بنائی اکنون معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است