Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه امروز مردم در حوزه اقتصادی تحت فشار هستند، گفت: وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی مسئولان است که نسبت به این موضوع رسیدگی ها جدی تر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات هفته وحدت، یوم ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سیزده آبان و اولین نشست کارگروههای دهه فجر خراسان شمالی اظهار داشت: سال جاری برای نخستین بار مسئولیت برگزاری مراسم هفته وحدت برعهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مراسم محوری در استان در حال برنامه ریزی است.

وی به اهانت های اخیر مدعیان احترام به حقوق بشر و ادیان و مذاهب به ساحت پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: لذا ضروری است که در این شرایط نباید اجازه داده شود که محدودیت کرونا تبدیل به فرصتی برای رسیدن دشمن به اهدافش شود.

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه در شرایط خاص کنونی و وجود ویروس منحوس کرونا که مردم نمی توانند در راهپیمایی ها و مراسمات همانند قبل حضور داشته باشند، گفت: با راه انداختن پویش هر منزل و مغازه یک پرچم جمهوری اسلامی ایران و پیوستن همگانی به این پویش قطعا حمایت و عشقشان را نسبت به ایران اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

این مقام مسئول در ادامه گفت: امروز مردم در حوزه اقتصادی تحت فشار هستند که وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی مسئولان است که نسبت به این موضوع رسیدگی ها جدی تر باشد.

وی یادآور شد: موضوع قابل توجه دیگر این است که ملت ایران مسلمان هستند و غیرت ایرانی دارند بنابراین از خط ولایت فقیه و شهدا و انقلاب دست برنخواهند داشت و امسال نیز همچون روال هر سال با سبکی متفاوت ثابت خواهند کرد که پای نظام و انقلابشان هستند.

 

استکبار توان تحریف انقلاب اسلامی ایران را ندارد

 حجت الاسلام یعقوبی، نماینده ولی فقیه خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه وجه مشترک هفته وحدت، سیزده آبان و دهه فجر استکبارستیزی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران راهی را آغاز کرده که مستکبران نمی توانند آن را تحریف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: هفته وحدت یکی از مناسبت هایی است که قطعا در این زمان شاخ استکبار را باید شکست و مردم با وحدتشان استکبارستیزی داشته باشند.

 

برگزاری تمامی مراسمات در مکان های تعریف شده انجام شود

محمدعلی شجاعی،استاندار خراسان شمالی در این جلسه با اشاره  به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با جدی گرفتن کرونا خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی مکلف هستند دستورالعمل هایی که از ستاد ملی کرونا صادر می شود را به صورت تمام و کمال اجرا کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان ها موظف هستند که باتوجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم، برای جلوگیری از بی نظمی، یک فضای مسقف با تهویه مناسب، صندلی، فرش جهت اقامه نماز و یک فضای غیر مسقف تامین شود که مراسمات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

شجاعی همچنین هفته وحدت را بهترین هفته جهت همزیستی مسالمت آمیز اهالی سنت و شیعه دانست و گفت:این هفته را باید به زیباترین حالت به تصویر کشید و قدر همراهی علمای اهل سنت و مردم را بدانیم.

 

انتهای پیام/ رحمانی

منبع: دانا

کلیدواژه: اسلامی ایران خراسان شمالی حجت الاسلام هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به نمایش گذاشته و از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند بورس دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران شده و به تحصیل خود ادامه دهند.

 داداش پور با اعلام حمایت از دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل، تصریح کرد: دانشگاه‌های ایران در رتبه‌بندی جهانی از جایگاه رو به رشد و خوبی برخوردار هستند و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی در هر رشته‌ای که تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند می‌توانند از ظرفیت موسسات آموزش عالی ایران بهره‌مند شوند.

وی ایران به عنوان کشوری که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا مستقل بوده و یا‌ر مظلومان جهان است معرفی نمود و افزود: سیاست‌های ایران اسلامی بر اساس آنچه حضرت امام خمینی"ره" ترسیم فرموده بود و راهبرد‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و استعمار زدایی و فرهنگ سازی این سیاست بوده و است و باهمین رویکرد بود که توانستیم هیبت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در دنیا به چالش بکشیم و امروز چشم تمامی آزادیخواهان جهان به ایران دوخته شده است که در حمله موشکی به اسراییل با خوشحالی جهانیان این نگاه به عیان مشخص گردید و امروز با همین نگاه و سیاست است که وزارت علوم با افتخار اعلام آمادگی جذب هر دانشجوی معترض و اخراج شده را مطرح می‌کند.

رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین با اشاره به تخریب مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در غزه و به تعطیلی کشاندن آنها یادآور شد: دانشگاه‌های ایران با توجه به ظرفیت‌های خوبی که از آن بهره‌مند هستند این آمادگی را دارند تا ما بتوانیم به بورسیه دانشجویان غزه نیز بپردازیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: بی تردید ایران ملجا و خانه امن تمامی ظلم ستیزان و مظلومانی است که به خاطر مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی از تحصیل و زندگی باز مانده‌اند.

وی برخورد بی منطق و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان را رسوایی این کشور در برابر شعار آزادی بیان در غرب عنوان کرد و اظهار داشت: این حرکت پلیس و نوع برخورد حاکمیت با این جریان و حرکت دانشجویی نشان داد شعار آزادی بیان و ارج نهادن به قشر تحصیلکرده سرابی بیش نبوده و تشت رسوایی غرب با این رفتار به صدا در آمده و به تمامی کسانی که به هر نوعی دل در گرو مهد توسعه و آزادی آمریکا داشتند، فهماند هر کجا که سیاست این کشور اقتضا نماید، تمام شعار‌ها را در برابر منافع خود ذبح می‌کند و ذره‌ای به شعار‌ها ارزش قائل نخواهد شد.

وی در پایان سیاست راهبردی ایران را مبارزه با مستکبران و دفاع از مظلومان نام برد و خاطر نشان ساخت: دیروز با موشک و پهپاد هیمنه پوشالی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی و آمریکا را به چالش کشیدیم و اقتدار ایران اسلامی را در عمل به اثبات رساندیم و نقاب از چهره واقعی استکبار که تهدید به گزینه‌های روی میز داشت کنار زدیم و امروز با اعلام آمادگی جذب دانشجویان معترض و اخراجی علیه جنایات رژیم صهیونسیتی، ظرفیت و نگاه ایران را در همه عرصه‌ها به ویژه دانش گستری و جذب دانشجویان مظلوم با هر نژاد و زبانی به دنیا نشان می‌دهیم و ایران اسلامی همواره پشتیبان حق خواهان و پشیمان کننده زورگویان عالم بوده و بر همین سیاست و روش باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت