Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، دومین جشنواره بین المللی فیلم هنرهای رزمی و اکشن چونگ جو کره جنوبی در حالی به کار خود پایان داد که فیلم «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران از این رویداد سینمایی شد. 

این فیلم تاکنون موفق به کسب چندین جایزه بین‌المللی از جمله بهترین کارگردانی و بازیگری (نوید محمدزاده) از جشنواره فیلم توکیو، تقدیر ویژه بهترین فیلم بین‌المللی از جشنواره فیلم زوریخ و جایزه بزرگ جشنواره بوردو در کشور فرانسه شده و در جشنواره‌ فیلم ونیز، استکهلم، شیکاگو، مینسک و جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: متری شیش و نیم جایزه ویژه جشنواره فیلم کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارشناسان، داوران و متخصصین حوزه ورزش، کاندیداهای جشنواره «قهرمان ایران» را انتخاب و سپس با رای مردم، برترین‌ها در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران که حدود ۴ سال است زیر نظر انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی فعالیت خود را آغاز کرده، با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت مستمر دست‌اندرکاران این رشته، به بهترین عناوین دست یافته است.
این تیم که در سال ۱۴۰۳ نیز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد، با روند رو به رشد، تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی، نظم مثال‌زدنی و نتایج درخشان، توانست نظر کارشناسان جشنواره و مردم ورزش‌دوست و قدرشناس ایران را به خود جلب کند و این عنوان را از نگاه داوران به خود اختصاص دهد.


کسب این عنوان در حالی بدست آمده که تیم ملی هاکی روی یخ ایران حتی یک پیست اختصاصی نیز ندارد و با حمایت ایرانمال، در پیست یخ این مجموعه تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.
این موفقیت نشان‌دهنده تلاش و پشتکار مثال‌زدنی ورزشکاران و مربیان تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران از رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل پوشش مستقیم مسابقات خود در رویدادهای مختلف با اهدای یک پیراهن تیم ملی که به امضای ملی پوشان رسیده بود تقدیر و تشکر کردند

گفتنی است، تیم فوتبال ساحلی ایران بعنوان یکی از پرافتخارترین تیمهای ورزشی ایران نیز از سوی آرای مردمی بعنوان برترین تیم جشنواره «قهرمان ایران» از نگاه مردم شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899469

دیگر خبرها

  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد