Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان یکی از استان‌های فعال و تاثیرگذار در حوزه اقتصادی و صنعت کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: این استان سال‌ها از نبود یک محل استاندارد برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی رنج می‌برد اما با فعالیت‌های انجام شده، محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان تکمیل شده و بهره‌برداری از آن در نیمه آبان‌ماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در حوزه فولاد، سنگ، طلا، دام و طیور، گل و گیاه، فرش و... حرف نخست را در کشور می‌زند، افزود: در چنین شرایطی لازم است نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عنوان نقطه معرفی و ایجاد ارتباطات و تعاملات تجاری میان فعالان اقتصادی نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشد؛ این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که محلی استاندارد و بی‌نظیر برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اختصاص زمینی به مساحت ۴۷ هکتار برای ساخت محل دائمی برگزاری رویدادهای نمایشگاهی استان تصریح کرد: این نمایشگاه، استانداردترین نمایشگاهی است که در سطح کشور اجرا شده، چرا که یک سالن ۲۱ هزار متری و ۳۰ هزار مترمربع محوطه روباز برپایی رویدادهای نمایشگاهی را دارد و امکان برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مدرن را با زیر ساخت‌های مناسب را برای مشارکت کنندگان فراهم می‌کند.

یارمحمدیان با تأکید بر اینکه فعالان اقتصادی در بستر این نمایشگاه می‌توانند به توسعه ارتباطات تجاری خود بپردازند، اضافه کرد: پیش از ساخت محل جدید نمایشگاه‌ها و در زمانی که رویدادهای نمایشگاهی در پل شهرستان برگزار می‌شد، شرکت‌های خارجی حاضر به مشارکت در نمایشگاه‌ها نبودند چرا که فضای مناسبی برای برگزاری این نمایشگاه‌ها وجود نداشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان افزود: اما اکنون شرایطی فراهم آمده که شرکت‌های خارجی بتوانند در نمایشگاه اصفهان حضور یابند و با فعالان اقتصادی ایرانی و اصفهانی به تعاملات تجاری بپردازند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد کشور به رشد اقتصادی دست یابد و صادرات غیرنفتی را افزایش دهد، لازم است رویدادهای نمایشگاهی تقویت شوند؛ بر همین اساس، باید شرایطی فراهم آید تا شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف بتوانند در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت کنند و دستاوردهای خود را به نمایش گذارند. 

یارمحمدیان با تشکر از شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان سهامداران شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یادآور شد: در صورتی که همراهی شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان وجود نداشت، اجرای این پروژه به سرانجام نمی‌رسید؛ اما اکنون شرایطی فراهم آمده تا اصفهان میزبان یکی از استانداردترین مراکز نمایشگاهی در سطح کشور باشد.

انتهای پیام/ ۶۳۱۱۹/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی اصفهان نمایشگاه اصفهان نمایشگاه های بین المللی استان شرکت نمایشگاه های بین المللی رویدادهای نمایشگاهی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان