Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه تراکتور در خصوص پرونده رشید مظاهری، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل باشگاه استقلال، پس از انتشار حکم قطعی صادره از سوی کمیته انضباطی میان باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور تبریز و رشید مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته این تیم و فعلی استقلال، شاهد بی‌اخلاقی رسانه‌ای از سوی باشگاه محترم تبریزی در صدور بیانیه رسمی بودیم که در آن صریحاً به اتهامات و عناوینی به اشخاص ثالث منتسب شده که ذکر مطالبی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- اتهام تبانی نیازمند مدارک و مستنداتی است که به طور قطع مسئولان باشگاه تراکتور باید در دادگاه آن‌ها را ارائه دهند. اقدامات حقوقی در این زمینه از سوی باشگاه استقلال آغاز شده و قطعا تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

۲- ظاهرا سکوت نجیبانه باشگاه استقلال قبل و بعد از فینال جام حذفی باعث این فضا شده که برخی باشگاه‌ها به خود اجازه دهند به جای پاسخگویی به هواداران‌شان، باشگاه استقلال را مورد حملات خود قرار دهند.

۳- مسئولان باشگاه تراکتور و سرمربی وقت این تیم قبل از فینال جام حذفی هم با انتشار اخباری مبنی بر تلاش‌های پشت پرده برای قهرمانی استقلال، جو مسمومی را ایجاد کرده بودند و در نتیجه، این جو مسموم باعث اشتباهات محرز داوری علیه استقلال و به نفع تراکتور شد.

۴- در پرونده حقوقی میان رشید مظاهری و باشگاه تراکتور، رکن قضایی ذی‌صلاح بعد از شنیدن اظهارات طرفین و مشاهده مستندات اقدام به صدور حکم کرده و بهتر است مالک باشگاه تراکتور ضمن جلوگیری از اقدامات برخی مدیران این باشگاه که به مسموم‌سازی فضای فوتبال و دامن زدن به حواشی و نهایتا منجر به خسارت به فوتبال کشور می‌شود، اقدام به بررسی دلایل محکوم شدن باشگاه خود کند.

۵- مدیریت، رفتار حرفه‌ای، اخلاق‌گرایی، احترام به قوانین و احکام ارکان قضایی نه تنها ارزش بلکه یک ضرورت است. پس بهتر است مدیران باشگاه تراکتور با شجاعت به جای پنهان کردن خود در پشت بیانیه‌ها و اتهام‌پراکنی به دیگران، صادقانه به هواداران خود توضیح دهند چگونه و توسط چه کسی متن قرارداد جعل شده است؟

انتساب اتهام به همه، حتی به ارکان قضایی فدراسیون، جهت برائت خود، روش قانونی و صحیحی برای توجیه اعمال و اقدامات اشتباه گذشته نیست.

۶- به مسئولان باشگاه تراکتور یادآور می‌شویم پیش‌تر در خصوص دروازه‌بان وقت خود هم ادعاهایی مشابه انجام داده بودند که در نهایت منجر به شکست‌شان شد و این تیم تراکتور بود که پس از آن ادعا نه تنها از کورس قهرمانی بلکه از کسب سهمیه آسیایی هم بازماند. مطمئنا باشگاه تراکتور و هواداران پرشورش شایسته مدیرانی هستند که مشکلات و اشتباهات خود را می‌پذیرند و در صدد حل آن‌ها برآیند نه کسانی که تا وقتی اوضاع بر وقف مرادشان است، همه چیز را خوب می‌بینند و در اولین شکست، به اتهام زنی علیه دیگران مشغول می‌شوند.

۷- بار دیگر تاکید می‌کنیم باشگاه استقلال حق تعقیب قانونی به حقوق تعرض شده خود از سوی باشگاه تراکتور از مراجع ذی‌صلاح را برای خود محفوظ دانسته و از طرق صحیح قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!

به گزارش "ورزش سه"، تاکنون بیست و پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته و استقلال بر خلاف تمام پیش‌بینی‌ها، توانسته است تا این مقطع از فصل صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کند. آبی پوشان که تنها پرسپولیس را به عنوان رقیب خود در راه کسب عنوان قهرمانی می‌بینند، امروز میزبان ذوب آهن خواهند بود.

جواد نکونام که امید زیادی دارد تا تیم سابقش یعنی نساجی امروز در قائمشهر از پرسپولیس امتیاز کسب کند، احتمالاً تیمش را با کمترین تغییرات ممکن نسبت به دیدار قبل برابر تراکتور به زمین مسابقه خواهد فرستاد. تنها تغییر محتمل در ترکیب آبی پوشان، می‌تواند حضور آرمین سهرابیان به جای ایمان سلیمی در جمع نفرات اصلی باشد.

????سید حسین حسینی که دیدار مهم قبلی تیمش برابر تراکتور را به دلیل محرومیت از دست داده بود، حالا و با پشت سر گذاشتن دوران محرومیتش می‌تواند یک بار دیگر برای استقلال به میدان برود. کاپیتان آبی‌ها که رقابت سختی در جدول کلین شیت‌های لیگ برتر با حسین پورحمیدی و علیرضا بیرانوند دارد، امیدوار است که امروز دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

????همانطور که در بالاتر نیز گفته شد، در صورت تایید کادر پزشکی، ممکن است آرمین سهرابیان بعد از ۲ بازی غیبت، به ترکیب آبی پوشان برگردد. خط دفاعی استقلال در نیمه دوم دیدار برابر تراکتور متزلزل نشان داد و نکونام به دنبال تقویت این بخش از ترکیب تیمش است. در کنار سهرابیان و به مانند بازی‌های قبلی، این روزبه چشمی خواهد بود که وظیفه رهبری خط دفاعی را بر عهده خواهد داشت. محمد حسین مرادمند نیز سومین مدافع آبی‌ها در بازی حساس امروز مقابل ذوب آهن خواهد بود.

????نوار پاس گل‌های متوالی ابوالفضل جلالی در دیدار هفته قبل مقابل تراکتور پاره شد. با این حال، مدافع استقلال که در این فصل عملکرد قابل توجهی داشته و برای کسب عنوان بهترین پاسخ لیگ برتر با ریکاردو آلوز رقابت می‌کند، امروز نیز از ابتدا به میدان می‌رود. در سمت راست، باز هم انتخاب نخست کادر فنی، صالح حردانی خواهد بود.

????نکونام برای انتخاب جانشین مهدی پور، می‌تواند از میان زبیر نیک نفس و امید حامدی‌فر یک بازیکن را در کنار آرش رضاوند به میدان بفرستد که در این میان شانس زبیر برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است. جلوتر از این دو بازیکن نیز، جلال الدین مارشاریپوف بازی خواهد کرد. ستاره ازبکستانی استقلال در دیدارهای اخیر تیمش کم فروغ ظاهر شده و آبی‌ها امیدوارند که او یک بار دیگر به روزهای خوبش بازگردد.

????مهرداد محمدی در تبریز بسیار پرتلاش و جنگنده ظاهر شد اما او در باز کردن دروازه تراکتور بدشانس بود. در یک صحنه و در دقایق پایانی بازی، شلیک تماشایی این بازیکن به تیرک دروازه اصابت کرد. او که همواره در استادیوم آزادی برای تیمش مثمر ثمر بوده است، در تلاش است تا مقابل ذوب آهن نیز بدرخشد. دیگر عنصر تهاجمی آبی‌ها، گوستاوو بلانکو خواهد بود. مهاجم بلند قامت آرژانتینی، یکی از امیدهای گلزنی تیمش به شمار می‌رود.

????ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن:
سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال