Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی تاکید کرد: ما به هیچ وجه به دنبال تعطیلی واحدهای تولیدی بدهکار  نیستیم و بالعکس تملیک و واگذاری واحدهای مشکل دار، موجب احیای واحدها، رونق تولید و رفع مشکلاتشان است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، خدارحمی با اعلام این مطلب افزود: بانک در روند پیگیری برای وصول مطالبات چنانچه اخطار ها ، مهلت ها ی مکرر و کمک های انجام شده کارساز نشود،در مواردی ناچارا به اقدامات قانونی و اجرایی متوسل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی از ثبت می‌خواهد که وثیقه را تملیک کند و از طریق مزایده به فروش  بگذارد تا از محل آن طلب بانک وصول شود.اقدام ما در این حد است یعنی یک اقدام حقوقی است و منجر به تغییر مالکیت واحد می‌شود و هیچ وقت واحد را تعطیل نمی‌کنیم.   وی تصریح کرد: ستادهای تسهیل مصوباتی می‌دهند که ما در قالب آن‌ها مجددا مهلت می دهیم و امهال می کنیم حتی هر تسهیلاتی به دفعات امهال می شود و این ها در گزارش حسابرس بانک وجود دارد.  وی در ادامه خاطرنشان کرد: به مصلحت ما نیست که یک واحد را تعطیل کنیم و حتی مقامات کشور از جمله رئیس قوه قضاییه ، دولت، ستاد های تسهیل و وزارت صنعت معدن تجارت از ما می‌خواهند که حتی اگر یک واحد تولیدی دچار مشکل است کمک کنیم راه بیافتد. بنابراین به هیچ وجه ما به دنبال این نیستیم واحدی را تعطیل کنیم ؛ نه به صلاح ماست نه خواسته ماست برعکس ما تلاش می‌کنیم واحدها به کار خودشان ادامه بدهند و مشکلاتشان رفع شود .  وی افزود:اما درجایی که واحد شکست می‌خورد، قبل یا به موازات زمانی که ما داریم آن را تملیک  می کنیم ممکن است کارش به تعطیلی بیانجامد که ما بعد از تملیک آن سعی می‌کنیم با واگذاری به فعال اقتصادی دیگر این واحد را احیا کنیم و من می‌توانم واحدهای بسیاری را نام ببرم که با تملیک و واگذاری به افراد دیگر فعال شده اند.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۱۵۸ واحد تولیدی در استان زنجان راکد یا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به تاکید چندین ساله معظم‌له توجه بر اقتصاد کشور، مسئولیت همه را سنگین‌تر می‌کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولان قضائی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولان قضائی برای رفع موانع و مشکلات قضائی واحدهای تولیدی داشتند، بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تأکیدات رئیس دستگاه قضا به دنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

فرجی‌برحق با اشاره به گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابراین با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولان متولی امر راهکارهایی برای رفع موانع این واحدها صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید همراه با خروجی مثبت و اقدامات مؤثر باشد، همه مسئولان باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

به گزارش ایمنا، در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است، بازدید کرد.

کد خبر 747859

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است