Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@11:14:14 GMT

انفجار و درگیری خیابانی در شهر اسکندرون ترکیه +فیلم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۵۶۸

انفجار و درگیری خیابانی در شهر اسکندرون ترکیه +فیلم

ویدیویی که گفته شده مربوط به انفجار و درگیری خیابانی در شهر هاتای در ترکیه است

به گزارش مشرق، المیادین نوشت: انفجار در در  مرکز شهر اسکندرون در استان "هاتای" ترکیه ناشی از یک عملیات تروریستی بوده که در آن یک فرد انتحاری کشته شده و یک فرد انتحاری دیگر خود را منفجر کرده است.

به گفته برخی شاهدان عامل این عملیات انتحاری بعد از درگیری با پلیس و تیراندازی، ضامن یک بمب دست ساز را کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز از خسارات  احتمالی این حادثه گزارشی منتشر نشده است.

روزنامه «دیلی صباح» چاپ ترکیه انگشت گروه «پ‌ک‌ک» را عامل این انفجار برشمرد و از کشته شدن عامل این انفجار خبر داد. فرماندار این  شهر در توییتی نوشت که این حادثه تنها به کشته شدن فرد تروریست منتهی شده و هیچ خسارات جانی دیگری برجای نگذاشته است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 گروه پ‌ک‌ک که از نظر ترکیه، اتحادیه اروپا و آمریکا تروریستی شناخته می‌شود، بعد از شکستن توافق آتش‌بس با آنکارا، درگیری مسلحانه با دولت مرکزی را از سر گرفت. این گروه از سال ۱۹۸۴ مبارزه مسلحانه‌ای را با دولت ترکیه آغاز کرده است. بر اساس آمارهای رسمی ترکیه، بیش از ۴۰ هزار نفر، که بیشتر از آنها غیرنظامی هستند، در این درگیری‌های سی ساله کشته شدند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ مشرق شهر هاتای اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟

جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر وقتی داشت درباره ساخت ورزشگاه در پایتخت حرف می‌زد از این گفت که اگر بودجه لازم برای ساخت این ورزشگاه نیست راستش را به مردم بگویید.

او مثالی هم زد و گفت: «مثلا من توانایی خرید خودروی بهتری را ندارم و خب، چون نمی‌توانم هزینه اش را بدهم همین سمندی که دارم را سوار می‌شوم. درباره ساخت ورزشگاه هم شفاف با مردم حرف بزنید.»

دیگر خبرها

  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید